Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xxJacqyxx schreef:Op het weiland doe ik het wel, omdat mijn paard soms erg moeilijk te pakken is.![]()
![]()
![]()
In stal doe ik het eigenlijk nooit, omdat hij wel eens ergens achter kan blijven hangen.
linda_arnold schreef:ÉÉN TIP: DOE HET HALSTER TEN ALLE TIJDEN AF OP STAL, IK BEN HET EENMAAL VERGETEN EN VERGEEF HET MEZELF NOOIT MEER!
In het weiland hebben ze bij ons op stal allen een halster om, maar ook niet echt de mogelijkheid om ergens aan te haken! Daarnaast is het erg makkelijk als er eentje een duik de 'plons' in neemt
mijntjuh schreef:In de stal gaan de halsters af, kunnen ze ook nergens aan vast blijven haken of erger nog zichzelf ophangen. In het weiland hebben mijn pony's altijd een halster om,
de wei is goed afgemaakt. Mijn paard staat trouwens ook gewoon met halster op de wei.
Citaat:linda_arnold schreef:
ÉÉN TIP: DOE HET HALSTER TEN ALLE TIJDEN AF OP STAL, IK BEN HET EENMAAL VERGETEN EN VERGEEF HET MEZELF NOOIT MEER!
In het weiland hebben ze bij ons op stal allen een halster om, maar ook niet echt de mogelijkheid om ergens aan te haken! Daarnaast is het erg makkelijk als er eentje een duik de 'plons' in neemt
Wat gbeurde er.. Of wil je dat nie vertellen?