Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

heel klein beetje inspuiten en in wrijven en je kan zo met je vingers door het haar heen glijden, zelfs 3 dagen later zie je de glans op de staart en zitten er haast geen klitten in.
)
)
Vindt het wel goed werken.. maar dit kan komen omdat mijn paard hele dikke harde haren heeft, onwijs stijl, en ook niet luiszig ofzo.. En weinig haar.

ik heb het zelf bij mijn verzorg pony''s ooit geleend.. maar jaa.. het werkte niet echt eehh hoe noem je dat geweldig
Rovinia schreef:Wij zijn wel tevreden over equishine! Maar het helpt alleen op een gewassen staart. Dus eerst de staart wassen (Wij gebruiken ook de cremespoeling van de C1000. Is niet duur maar wel heel goed) en dan de staart inspuiten met Equishine, laten drogen en dan uitpluizen. Dan blijft de staart een kleine week mooi.
WendyBZ schreef:Equishine vind ik flutspul, vind dat de haren en vreselijk onnatuurlijk van aan gaan voelen. Ik gebruik zelf al jaren babyolie, werkt geweldig en ruikt ook nog eens lekker