Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misschien kan ik het idd ookw el zelf maken!:D
OrissE_GipsY schreef:gewoon creme spoeling of creme voeding verdunnen met gekookt water. je kan er somers ook wat tea tree olie doorheen doen, of citonella olie, tegen de vliegen enzo.... ( vind het niet egt supergoed werken ofzo) die uit de winkel werken nog het beste haha !
, die je koopt werkt toch beter. maar het valt altijd wel eens te proberen . bij mijn palomino verzorg shetje is het soms echt een wondermiddeltje maar dat is dus soms ..
leer nou wat in NASK!! LaFunkyJazz schreef:beetje babyolie mengen met water, werkt echt super en goedkoop!
?
Heb het net nog gedaan
kuikje schreef:laat je even weten of het dan gelukt is?? tea tree olie heb ik zoiezo nog wel ergens liggen en creme spoeling hebben we ook standaard, moet je die creme spoeling er dan ook weer uitwassen of kun je het er gewoon in sprayen??

kuikje schreef:laat je even weten of het dan gelukt is?? tea tree olie heb ik zoiezo nog wel ergens liggen en creme spoeling hebben we ook standaard, moet je die creme spoeling er dan ook weer uitwassen of kun je het er gewoon in sprayen??

Dionne_Xx schreef:kuikje schreef:laat je even weten of het dan gelukt is?? tea tree olie heb ik zoiezo nog wel ergens liggen en creme spoeling hebben we ook standaard, moet je die creme spoeling er dan ook weer uitwassen of kun je het er gewoon in sprayen??
Het was idd wel fijn, kon er zo door heen kammen
Ik heb het er niet uitgewassen wist niet of het moest.