Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
masja schreef:Ga een andere wei zoeken
sikrit schreef:Schapengaas is echt ongeveer het gevaarlijkste wat je kunt gebruiken!! Paarden kunnen er met hun hoef in vast komen zitten en door hun vluchtgedrag trekken ze letterlijk hun hoef eraf!! Als de weide al afgemaakt is met schapengaas dan kun je er een stroomdraad ongeveer een halve meter naar binnen zetten zodat ze nooit met hun hoeven erin kunnen komen!! Maar als er ggen omheining is is de slechtste optie op schapengaas te nemen! Harmonicagaas kan wel, maar is weer veel duurder. Ik zou voor stroom draad of lint gaan.
Succes!
Groetjes Sikrit
Dit is de taak voor de verhuurder. Ga anders eens naar hun huis toe om te praten? ( Dus niet eerst bellen, maar gewoon op een gegeven moment voor de deur staan. En er dan even over praten...
Mmm... niet te begrijpen 
Bedenk goed wat je doet... Citaat:Ik krijg het idee dat je daar gratis staat, klopt dit? Misschien heb je destijds afgesproken dat jij dan wat van de verzorging voor je rekening neemt. Als je wel betaalt hoe doe je dit nu dan zonder nieuw adres? En wie zorgt er nu voor hooi e.d. ? Het gras moet natuurlijk nog gaan groeien maar als het land erg kaal is zul je denk ik van de zomer ook hooi moeten bijvoeren.
Ik denk dat e.e.a. erg afhangt van wat de afspraken zijn.
Citaat:Dus als ik het goed begrijp heb je toen een paard gekocht terwijl je niet fatsoenlijke stalling kon betalen en er is in het begin afgesproken dat jij de wei bij zou huilen in ruil voor gebruik van het weiland en dat je de brokken zou betalen. en als dat zo is afgesproken lijkt het me duidelijk dat jij dus de persoon bent die voor de wei zorgt.
Citaat:Ik vraag me af waarom je een paard hebt gekocht als je nog niet eens 75 euro per maand kunt opbrengen.
Citaat:Het is natuurlijk wel zo dat je wel kunt zeggen ik wil er niets aan betalen en de afspraken worden niet na gekomen.
Citaat:Dus als een draad kapot is en je paard kan dan ontsnappen moet jij er voor zorgen dat je paard weer veilig kan staan en dus de draad maken.
Citaat:Je enige optie is om daar weg te gaan maar dat kun je niet betalen.
Citaat:Oke het derde heb ik waarschijnlijk zelf zo gedacht omdat je nu 75 euro veel geld vind vind je geen andere plek want die zijn waarschijnlijk allemaal iets duurder.
Citaat:Als ik jou was zou ik eens in de buurt informeren. Er moet een mogelijkheid zijn om een shet ruintje te stallen voor nog geen 75 euro per maand! Zijn er veel stallen in de omgeving?