Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yvonnelind schreef:woudzand hier; zit een klein beetje leem door.
draaakje schreef:het word geen bak, maar een padock, moet daar ook een vergunning voor zijn?
.
rinaldo schreef:draaakje schreef:het word geen bak, maar een padock, moet daar ook een vergunning voor zijn?
Yep, volgens "de wet" is het een bouwwerk, net als een sportveld. Hier in de buurt (Veluwe) is er veel over te doen, en dan over de echte rijbakken. Maar een paddock van 20x40 lijkt daar natuurlijk wel een beetje op.
Misschien zit er nog agrarische bestemming op de boerderij, dan heb je wat meer speelruimte.
PhiaBink schreef:Nog wat belangrijks vergeten:
Heb je een vergunning voor de bak? Dat is verplicht!
magriet schreef:PhiaBink schreef:Nog wat belangrijks vergeten:
Heb je een vergunning voor de bak? Dat is verplicht!
Het is niet overal verplicht. Ik heb destijds de gemeente ook gebeld maar ik hoefde geen vergunning. Vooraf dus even informeren bij de gemeente waar de bak komt te liggen
zit hier gewoon te lachen...een vergunning voor een paddock...hoe ze het allemaal bedenken!
Anke schreef:magriet schreef:
Het is niet overal verplicht. Ik heb destijds de gemeente ook gebeld maar ik hoefde geen vergunning. Vooraf dus even informeren bij de gemeente waar de bak komt te liggen
zit hier gewoon te lachen...een vergunning voor een paddock...hoe ze het allemaal bedenken!