waar rijden jullie het liefst?
Vroeger reed ik allen maar in de bak bij een manege daar stond ik met me eigen pony ...maar nu hebben we een eigen stuk land en kunnen we alleen maar buitenrijden, ik vind het egt heelleuk buiten,,mijn pony is ook niet zo geschikt voor in de bak want ik mag geen wendingen maken
, anders belast ik haar voor benen., maar buiten zijn mooiiie rechte stukken, ik heb pas geprobeerd om in de les te gaan rijden, en ik wou ook wedstrijden rijden altijd een grote droom, maar nu besef ik eigenlijk dat dat het met mijn eigen pony niet kan en dat maakt het buitenrijden veel leuker
(alleen het weer werkt niet vaak mee), mijn pony vind het ook veel leuker, maar ik ga binnen kort wel weer op les maar dan op een manege zonder me eigen paard! lijkt me heel leuk! maar wat vinden jullie leuker buiten (recratief) of in de bak(sport) ???
Maaarjaah..dressuur is altijd belangrijk, houd je paard soepel. Dat vind ik ook leuk om te doen
Dus mijn keuze is: op zijn tijd ook even afwisselen, is leuk voor jezelf en goed voor het paard
en ik heb echt dressuurpaard dusja