Bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
germie schreef:Heb je geen aankoopbewijs? En is chippen niet verplicht bij jullie? HEb je ook geen paspoort bij je paard gekregen, want dat is volgens mij wel verplicht (chippen niet).
irish_lady schreef:Ik zou in elk geval het nummer willen hebben, je kunt het opzoeken in de databank. En denk je eens in, als jouw paard ooit gestolen wordt, dan wil je toch ook graag je paard terug? Maar denk niet alleen aan de kans van gestolen, hij kan ook afgekeurd zijn ofzo. Toch fijn om te weten, nu kan hij nog terug bij een eventueel gebrek.
Maar het hoeft allemaal niet zo dramatisch te zijn natuurlijk.
. Hoe bedoel je afgekeurd? Gebreken heeft ie niet.. En hij zou zo terug mogen naar de handelaar, kopers genoegt maar hij gaat niet weg!.
luuntje schreef:Is de dierenarts die die chip ontdekt heeft niet verplicht om er melding van te maken?
Marsu schreef:Misschien een geruststelling. Als het paard gestolen blijkt te wezen, maar je hebt het te goeder trouw gekocht. Dan raak je je paard echt niet zo makkelijk kwijt. Ik zou meer verwachten dat het paspoort door gebreken of andere vervelende zaken 'kwijt' is geraakt.
Ik vind de beslissing van jouw instructrice trouwens wel vreemd. Heeft zij soms iets te maken met de aankoop van jouw paard, is zij de verkoper of zo?
) Hij kent de oefeningen van Z1 Enkel de wissels springt hij niet. springen kan ie 1.30 aan.. Mijn instructrice heeft het paard gekocht en doorverkocht aan mij.

luuntje schreef:Is de dierenarts die die chip ontdekt heeft niet verplicht om er melding van te maken?