Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou dat artikel wel eens willen lezen! 
Sjonniej schreef:Dat artikel in de mensport is echt slecht, als je een afweging wilt maken tussen bitloos of met bit. Alleen de man die bitloos ment komt aan het woord. Het is trouwens al een hele tijd geleden dat dat nummer uitkwam.
Het artikel in de Bit is daarentegen een stuk beter geschreven, waarin duidelijk van beide kanten het verhaal belicht wordt...
Quinzy schreef:'lang verhaal'
onafhankelijkheid troef... manie schreef:Persoonlijk vind ik het artikel in de mensport ook niet goed geschreven. Ik vind het zelfs gevaarlijk. Op deze manier worden beginners verkeerd voorgelicht over de risico's van het mennen.
)Albertine_N schreef:manie schreef:Persoonlijk vind ik het artikel in de mensport ook niet goed geschreven. Ik vind het zelfs gevaarlijk. Op deze manier worden beginners verkeerd voorgelicht over de risico's van het mennen.
Ik kan daar gedeeltelijk mee mee gaan, maar aan de andere kant: in hoeverre heeft de Mensport een belerende taak?
) zegt dat niet, maar de importeur zegt dat. Dus als dat paragraafje er niet in had gestaan, dan was het stuk wel ok geweest? Of hadden ze dit onderwerp eigenlijk niet aan moeten snijden?
en hadden we het er vast nooit over gehad... Albertine_N schreef:De bitloze figuur (wat een woord) zegt dat niet, maar de importeur zegt dat. Dus als dat paragraafje er niet in had gestaan, dan was het stuk wel ok geweest? Of hadden ze dit onderwerp eigenlijk niet aan moeten snijden?
Of had er ook een "andere kant" aan het verhaal gemoeten, iemand die had gewezen op de gevaren?
oosterhoff schreef:tja in de bit staat een mooi stuk over bitten. ieder zijn eigen verhaal. Feit blijft dat je niet zonder bit een wedstrijd mag starten!!