Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echter zou ik nu bij een pensionklant kijken wat haalbaar is, moet een paard op medische indicatie op mot staan en die kosten liggen hoger dan de stallingskosten...dan zou ik het wel doorberekenen. Ik heb nooit winst hoeven te maken op pensionklanten, maar kostendrukken is wel belangrijk, als ik er geld op toe moet blijven leggen blijf ik voor gekke henkie spelen en dat zal niet zo snel meer gebeuren...
Maar dan nog! Echt super dat hij het zo heeft willen doen Mieke schreef:Jee zeg, er zijn dus echt nog hele fijne stalhouders die geen extra kosten rekenen als je paard om medische redenen op een ander strooisel moet! Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Bitch schreef:Ik sta sinds november ook op zaagsel, en hoef niets extra's te betalen. Nu regelt de boer via een eigen 'mannetje' zijn zaagsel, dus hij is eigenlijk goedkoper uit, haha
Moet alleen wel zelf mijn 'afval' meenemen, als ik de hele box leeg schep... das wel minder...maar hij moet het niet op zijn mesthoop....boeren....
) Hij heeft alleen 1 pernsionklant om de kosten van hun eigen paard te kunnen dekken! Vind het nog netjes dat hij voor 120 euro per maand 2 paarden kan voorzien van voer, hooi, stalbedekking enzo! Ik heb het gewoon heel erg getroffen! RUBYWHITE schreef:Bitch schreef:Ik sta sinds november ook op zaagsel, en hoef niets extra's te betalen. Nu regelt de boer via een eigen 'mannetje' zijn zaagsel, dus hij is eigenlijk goedkoper uit, haha
Moet alleen wel zelf mijn 'afval' meenemen, als ik de hele box leeg schep... das wel minder...maar hij moet het niet op zijn mesthoop....boeren....
Wat een onzin, zaagsel kan prima op de mesthoop en uitgereden worden op het land hoor.
, maar dat vind ik ook niet erg, op stro houd ze zich ook goed. En zo heeft ze ook nog wat te doen
. RUBYWHITE schreef:Bitch schreef:Ik sta sinds november ook op zaagsel, en hoef niets extra's te betalen. Nu regelt de boer via een eigen 'mannetje' zijn zaagsel, dus hij is eigenlijk goedkoper uit, haha
Wat een onzin, zaagsel kan prima op de mesthoop en uitgereden worden op het land hoor.