tienus63 schreef:HOOO STOP, die goedkopere die moet je absoluut niet nemen. Die zijn niet te vergelijken met de Pro-serie. Volgens mij bedoel je de 4LR serie.
Die versie is door Ariat op de markt gebracht omdat veel consumenten de Pro serie erg duur vinden, maar toch wel graag de Ariat willen hebben. Zij verwachten van de goedkopere uitvoering dezelfde kwaliteiten als van de goede uitvoering.
Je zou ze hooguit kopen om te kijken wat het produkt Ariat is, en dan besluiten om alsnog de duurdere te kopen of ze vallen je zo tegen dat je er helemaal niet aan begint.
De Pro-serie kost wat, maar bij goed onderhoud blijven ze echt wel goed, dus als je het zo bekijkt vallen de kosten per jaar nog wel mee.
Als de mijne versleten zijn haal ik gelijk weer nieuwe, ondanks de € 220,- die ze kosten.
Daarom raad ik de zwarte aan, als je ze zou willen doen op een wedstrijd.
Of eerst alleen de schoenen kopen en later de chaps of gaiters.
Ik kan me heel goed voorstellen dat de goedkopere versie van de schoenen minder zal zijn dan de de duurdere!
Maar als ik het zou doen is het inderdaad om voorlopig even te kijken of dit bevalt met rijden en of het prettig zit.
En dan moet ik maar eens gaan sparen voor duurdere...
Die duurdere zou ik dan ook zeker in het zwart nemen, want dat lijkt me inderdaad super praktisch voor wedstrijden!
Op dit moment start ik toch niet, en omdat ik veel bruin heb leek bruin wel mooi.
Maar die chaps zijn dus wel goed, en zitten prettig?
Mademoisel schreef:Ik heb nu 2 jaar de chocolade bruine ariat schoenen met de rits aan de voorkant. Ik heb er echt geen dag spijt van gehad!
Zelfs na 2 jaar zien ze er nog prima uit en volgens mij kunnen ze nog gemakkelijk 2 jaar mee!
Sinds een half jaar heb ik ook de bijpassende chaps en die zitten ook heerlijk, goed te vergelijken met de steun die je hebt bij leren laarzen.
Over de maten: ik heb normaal gesproken een maat 39 maar van de ariats een 39,5.
Bedankt!
Dan zou ik dus met mijn maat 41 beter voor 41,5 kunnen gaan dan voor 40,5...