Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gekke_koei schreef:simpelweg nee.
als je dan zo graag mee wil doen aan zo'n programma zorg je maar dat je daadwerkelijk een paar dhebt dat het aan kan.
blessure op een rot tijdstip.. dat kan en dan kan ik begrijpen dat je het eventueel op een geleend paard zou doen, of op een handelspaarddat je vrij mag uitbrengen tot er een koper komt.
maar je gaat niet zo vragen of er iemand zijn paard wil uit lenen

maar een paard uitlenen aan zoeits zou ik niet doen. 
gabyfedde schreef:Als ik een paard had op dat niveau zou ik er zelf wel mee gaan rijden.
gabyfedde schreef:Als ik een paard had op dat niveau zou ik er zelf wel mee gaan rijden.

Denise_Perla schreef:gekke_koei schreef:simpelweg nee.
als je dan zo graag mee wil doen aan zo'n programma zorg je maar dat je daadwerkelijk een paar dhebt dat het aan kan.
blessure op een rot tijdstip.. dat kan en dan kan ik begrijpen dat je het eventueel op een geleend paard zou doen, of op een handelspaarddat je vrij mag uitbrengen tot er een koper komt.
maar je gaat niet zo vragen of er iemand zijn paard wil uit lenen
Helemaal mee eens
Wespel78 schreef:Ik vind het wel een grappig idee. Denk dat als er zo'n programma gemaakt gaat worden er echt wel verantwoordelijk mee om word gegaan. Denk dat er anders een hoop problemen gaan komen en dat zal het programma willen vermijden.