Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
) de paarden ook leuk vindt en dus bijna iedere dag meegaat naar stal. Het is inderdaad druk, wij zijn gemiddeld iedere avond om 20 uur thuis en dan moeten we nog eten, boodschappen doen gaat tussendoor (opweg naar stal
), huis schoonmaken meestal in het weekend.
(gekkenwerk, ik weet het), dan komen we om 19:15 uur thuis, onze 3 honden eten geven, onze 4 katten eten geven, mijn 2 paarden eten geven, zelf nog even eten, dan anderhalf uur wachten voordat ik met de paarden aan de slag kan, ik rijd dan de ene avond 1 paard, longeer de andere, anders is het niet te doen. Je kunt je voorstellen dat het bij mij altijd nachtwerk is. Daarom hebben Martijn en ik nu besloten om te gaan verhuizen, per 1 oktober is het zover, dan komt er een hoop rust in ons huis. Ik heb weer meer tijd voor mijn paarden en iedereen is weer blij!
Het hele weekend besteed ik aan mijn paarden, naast boodschappen doen, natuurlijk! Ik ben blij dat we gaan verhuizen, zijn we in ieder geval minder gestresst
Ik heb echt bewondering voor mensen die ook nog eens kinderen erbij hebben, lijkt me heel moeilijk.

) op woensdag. Op maandag- en donderdagavond maakt hij huiswerk en op zaterdag eens in de 4 weken moet hij de hele dag naar school.
als het een dag niet lukt, dan lukt het niet. Ze staan in volpension en komen overdag altijd een paar uur buiten in de paddocks dus ik vind het geen ramp als ze een keer een avond niet gedaan worden. Urielle schreef:Werk en paarden lukt net, huishouden schiet er meestal bij in
(lees: hoognodige in het weekend doen en niet teveel mensen uitnodigen)

.
), op mn vrije dagen in de ochtend. Boodschappen doen we 1x per week, soms samen 's avonds of soms doe ik het alleen. Als er tussendoor iets gehaald moet worden doe ik dat ook altijd.
)