. heeft er iemand tips? en hoe doen jullie dat nou precies? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. heeft er iemand tips? en hoe doen jullie dat nou precies?
en de oortjes (binnenkant) wil ik dus wel een keer doen, knippen vind ik toch niet zo mooi PeruaansePas schreef:Van de oren met een kaars uitbranden heb ik nog nooit gehoord. Van wie heb je dat gehoord?
Bij mijn weten wordt alleen de baard wel eens met een vlam weggebrand, maar ook dat moet wel door een ervaren persoon gedaan worden: haren branden vliegensvlug en als je niet weet wat je doet krijg je een grote vlam. Ik moet er niet aan denken wat een trauma je paarden krijgen als dat gebeurt... Ik zou zeggen: knip alleen de uitstekende haren weg. Oren dichtvouwen en alles wat uitsteekt afknippen. Beter is om er af te blijven.

Toydoll schreef:PeruaansePas schreef:Van de oren met een kaars uitbranden heb ik nog nooit gehoord. Van wie heb je dat gehoord?
Bij mijn weten wordt alleen de baard wel eens met een vlam weggebrand, maar ook dat moet wel door een ervaren persoon gedaan worden: haren branden vliegensvlug en als je niet weet wat je doet krijg je een grote vlam. Ik moet er niet aan denken wat een trauma je paarden krijgen als dat gebeurt... Ik zou zeggen: knip alleen de uitstekende haren weg. Oren dichtvouwen en alles wat uitsteekt afknippen. Beter is om er af te blijven.
Volgens mij is dat onzin...
Paarden haren branden niet, die schroeien alleen.
Die van die Fjord (taco) had laatst nog een filmpje gemaakt hoe ze de baard wegbranden, en dat wordt toch echt niet alleen gedaan door ervaren personen...
Bij oren zou ik het ook niet doen hoor, dat kan je erg mooi scheren.
Toydoll schreef:Volgens mij is dat onzin...
Paarden haren branden niet, die schroeien alleen.
ik vind wel een mooie resultaat geven maar ik zou niet nadoen !!