Bij mij hebben stang en trens hoofdstellen een hoog kwijlgehalte,
kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Talisha schreef:kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?
Paraat schreef:Pff, als ik op buitenrit iemand tegenkom met S&T val ik denk ik van verbazing met paard en al achterover... bitten hebben een functie, en dat is op de laatste plaats een cosmetische!
Talisha schreef:Hey bokkers !

Citaat:kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?![]()
*sorry, ik vind dit echt een typisch geval van lekker stoer doen met een S&T* imker schreef:Paraat schreef:Pff, als ik op buitenrit iemand tegenkom met S&T val ik denk ik van verbazing met paard en al achterover... bitten hebben een functie, en dat is op de laatste plaats een cosmetische!
Dan mag je bij mij achterover vallen. Ik rijd tegenwoordig buiten met S&T, dit omdat mijn paard anders niet te houden is. Alle andere methoden zijn al geprobeerd, dit is het enige waarop Imker te houden is buiten.
Ja, ik heb een mooi S&Thoofdstel, maar ik rijd er alleen mee omdat het nodig is.
missmiekie schreef:Talisha schreef:Hey bokkers !
dan ga je lekker een dagje bij de ZZGP wedstrijden kijken, daar rijdt iedereen met een S&TCitaat:kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?![]()
ja dat kan kwaad, doe even normaal zeg*sorry, ik vind dit echt een typisch geval van lekker stoer doen met een S&T*
Paraat schreef:Gewoon lekker erin knallen die stang, dan knoop je de extra teugels maar op ofzo! En op naar het Kwijl Gehalte! En een afgeklemde tong!
Haha, en ik probeerde mezelf nog netjes te houden 
je maakt er meer kapot mee dan je hele kwijlgehalte opleverd 

DunDijk schreef:Maar dat ligt dan toch iets anders imker.
Jij rijd met S&T omdat je paard anders buiten niet te houden is.
Maar om nou met S&T buiten te gaan rijden omdat je een S&T zo mooi vind is ook weer zoiets....
sennerin schreef:Ik zou het niet doen. Het is wel mooi maar ze zijn niet "uitgevonden" omdat het mooi is. Trek je alvast niets aan van de reacties, ik heb liever dat je het vraagt dan dat je denk dat het geen kwaad kan en de S&T insteekt en effe lekker gaat rijden.
Groetjes,
Lynn.
imker schreef:DunDijk schreef:Maar dat ligt dan toch iets anders imker.
Jij rijd met S&T omdat je paard anders buiten niet te houden is.
Maar om nou met S&T buiten te gaan rijden omdat je een S&T zo mooi vind is ook weer zoiets....
Je moet eens weten wat ik trouwens naar mijn hoofd gesmeten krijg, o.a.:
- aah, wat zielig, al dat ijzer in zijn bek (jaja, BEK)
- nounou, wat een martelwerktuig blabla
- kun 'de um anders nie an, vrouwke?
Ach, probeer die mensen maar eens uit te leggen dat je paard, als hij een open vlakte ziet, verandert in een niets-ontziend geleideprojectiel.
Ik leg me er maar bij neer, reageer niet, terwijl ik me ondertussen inwendig wel op kan vreten...