Rijden met stang en trens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Rijden met stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 15:13

Hey bokkers !
Bij mij hebben stang en trens hoofdstellen een hoog kwijlgehalte,
kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?

Groetjes

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 15:14

Ik zou het niet doen! Hartstikke zonde! En je maakt het paard er dan ook harder mee in de mond, nee ik zal dit zeker niet doen!

#Ymke#

Re: Rijden met stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 15:14

ik denk dat het kwaad kan... Het is niet voor niets dat er pas vanaf de Z mee gereden word, het is om hulpen te verfijnen en niet omdat het mooi is..

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 15:25

Waarom zou je ermee willen rijden uberhaupt? Een ander bit is er voor het nut en niet voor de mooiigheid.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 15:30

Pff, als ik op buitenrit iemand tegenkom met S&T val ik denk ik van verbazing met paard en al achterover... bitten hebben een functie, en dat is op de laatste plaats een cosmetische!

jasmijn78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 15:37

Talisha schreef:
kan ik hier gewoon recreatief mee rijden zonder mijn paard te verpesten? Of denken jullie dat het kwaad kan ?

Even heel eerlijk: WAT DENK JE ZELF????

Waarom denk je dat je er pas vanaf de Z mee mag rijden? En dat ponyruiters er al helemaal niet mee mogen rijden op wedstrijden?

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:25

ik zou het ook niet doen...

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:29

NIET DOEN! echt niet... het is idd niet voor niks vanaf de Z!!

Curia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:31

Hahaha is dit een grap ofzo??

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:31

Misschien is een hoofdstel met een hoge neusriem iets voor je?

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:01

MMMmm,waarom perse je paard z'n mond ermee verprutsen omdat JIJ het mooi vind?
Ik zou het niet doen..
maar die beslissing ligt aan jou natuurlijk.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:03

penny alert

Imker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:15

Paraat schreef:
Pff, als ik op buitenrit iemand tegenkom met S&T val ik denk ik van verbazing met paard en al achterover... bitten hebben een functie, en dat is op de laatste plaats een cosmetische!

Dan mag je bij mij achterover vallen. Ik rijd tegenwoordig buiten met S&T, dit omdat mijn paard anders niet te houden is. Alle andere methoden zijn al geprobeerd, dit is het enige waarop Imker te houden is buiten.
Ja, ik heb een mooi S&Thoofdstel, maar ik rijd er alleen mee omdat het nodig is.

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:19

Maar dat ligt dan toch iets anders imker.
Jij rijd met S&T omdat je paard anders buiten niet te houden is.
Maar om nou met S&T buiten te gaan rijden omdat je een S&T zo mooi vind is ook weer zoiets....

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:23

Talisha schreef:
Hey bokkers !

dan ga je lekker een dagje bij de ZZGP wedstrijden kijken, daar rijdt iedereen met een S&T
Citaat:

ja dat kan kwaad, doe even normaal zeg *sorry, ik vind dit echt een typisch geval van lekker stoer doen met een S&T*

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:52

imker schreef:
Paraat schreef:

Dan mag je bij mij achterover vallen. Ik rijd tegenwoordig buiten met S&T, dit omdat mijn paard anders niet te houden is. Alle andere methoden zijn al geprobeerd, dit is het enige waarop Imker te houden is buiten.
Ja, ik heb een mooi S&Thoofdstel, maar ik rijd er alleen mee omdat het nodig is.

Ohjeetje.

Herformulering: als ik iemand die voor de cosmetische waarde S&T gebruikt, tegenkom...

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:53

missmiekie schreef:
Talisha schreef:
Hey bokkers !

dan ga je lekker een dagje bij de ZZGP wedstrijden kijken, daar rijdt iedereen met een S&T
Citaat:

ja dat kan kwaad, doe even normaal zeg *sorry, ik vind dit echt een typisch geval van lekker stoer doen met een S&T*

Gewoon lekker erin knallen die stang, dan knoop je de extra teugels maar op ofzo! En op naar het Kwijl Gehalte! En een afgeklemde tong!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:02

Paraat schreef:
Gewoon lekker erin knallen die stang, dan knoop je de extra teugels maar op ofzo! En op naar het Kwijl Gehalte! En een afgeklemde tong!

Haha, en ik probeerde mezelf nog netjes te houden
Maar conclusie: doe maar niet je maakt er meer kapot mee dan je hele kwijlgehalte opleverd
Zoals ik al zei, ga een dagje kijken bij een ZZGP wedstrijd en maak zo nodig foto's, dan kun je op foto's kwijlen

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 20:15

Dit is dus niet de bedoeling om elkaar af te katten ofzo, of om mij voor dom uit te maken, want ik stel een vraag, en er bestaan geen domme vragen alleen domme antwoorden. Helaas zie ik die hier ook verschijnen, en ik hoopte alleen serieuze reacties te krijgen.
Dus alleen als je iets zinnigs te melden hebt, een berichtje plaatsen a.ub.!

P.s: Voor mij is het niets om stoer te doen, maar ik vind ze er gewoon prachtig uitzien, vandaar dat ik het vroeg.

Lynn_Noname

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:29

Ik zou het niet doen. Het is wel mooi maar ze zijn niet "uitgevonden" omdat het mooi is. Trek je alvast niets aan van de reacties, ik heb liever dat je het vraagt dan dat je denk dat het geen kwaad kan en de S&T insteekt en effe lekker gaat rijden.

Groetjes,
Lynn.

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:31

Geen sirieuse reactie's?
Er staan toch wel wat sirieuse reactie's in hoor
En tja... als jij ze niet sirieus vind...De mensen raden je gewoon af om met S&T te rijden

Imker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:03

DunDijk schreef:
Maar om nou met S&T buiten te gaan rijden omdat je een S&T zo mooi vind is ook weer zoiets....

Je moet eens weten wat ik trouwens naar mijn hoofd gesmeten krijg, o.a.:
- aah, wat zielig, al dat ijzer in zijn bek (jaja, BEK)
- nounou, wat een martelwerktuig blabla
- kun 'de um anders nie an, vrouwke?

Ach, probeer die mensen maar eens uit te leggen dat je paard, als hij een open vlakte ziet, verandert in een niets-ontziend geleideprojectiel.
Ik leg me er maar bij neer, reageer niet, terwijl ik me ondertussen inwendig wel op kan vreten...

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:09

sennerin schreef:
Ik zou het niet doen. Het is wel mooi maar ze zijn niet "uitgevonden" omdat het mooi is. Trek je alvast niets aan van de reacties, ik heb liever dat je het vraagt dan dat je denk dat het geen kwaad kan en de S&T insteekt en effe lekker gaat rijden.

Groetjes,
Lynn.

Iid.
Ik vind eigenlijk dat jullie heel gemeen reageren. Ze vraagt het ten minste en hangt er niet gelijk een S&T in.
Ik zou het persoonlijk niet doen. Ken ook mensen die met S&T rijden omdat het mooi is, maar dan is het eigenlijk niet mooi

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:18

mochten jullie op mij doelen, ik kan er alleen heel kwaad om worden als mensen die recreatief rijden een S&T willen gebruiken, ik vind al dat een S&T vaak te snel en te verkeerd gebruikt wordt en dan ook nog mensen die er mee willen rijden, ''omdat het mooi'' is. tja dan word ik een beetje gefrustreerd...

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:22

imker schreef:
DunDijk schreef:

Je moet eens weten wat ik trouwens naar mijn hoofd gesmeten krijg, o.a.:
- aah, wat zielig, al dat ijzer in zijn bek (jaja, BEK)
- nounou, wat een martelwerktuig blabla
- kun 'de um anders nie an, vrouwke?

Ach, probeer die mensen maar eens uit te leggen dat je paard, als hij een open vlakte ziet, verandert in een niets-ontziend geleideprojectiel.
Ik leg me er maar bij neer, reageer niet, terwijl ik me ondertussen inwendig wel op kan vreten...

Tja er zitten idd wel mensen tussen die je kan schieten...
En misschien zijn het mensen die geen verstand van paarden hebben?
Of zijn ze gewoon jalours op je

Edit: Jij woont dichtbij