Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is eens een andere vraag dan wanneer je tegroot bent
Citaat:Nou ik kreeg dus laatst de opmerking dat het meer een mannenpaard is.
Liedje schreef:Ik denk dat je te klein voor je paard bent als je hem niet aan kan
Ik vind dit er beter uitzien dan iemand die op een veel te klein paard zit en waarvan de benen er een halve meter onderuit komen....
DunDijk schreef:Liedje schreef:Ik denk dat je te klein voor je paard bent als je hem niet aan kan
Dat was idd ook mijn 1e gedachten

ik vind de combinatie er prima uitzien.superwoman schreef:Te klein kan zijn wanneer je nog jong en in de groei bent en op een groot paard rijd.
Dat heeft dat effect op je groei en de stand van je bekken geloof ik.
Zolang je de hulpen goed en dus correct kan geven ben je niet te groot of te klein.
Kan toch prima bij jou?!
lotjj92 schreef:superwoman schreef:Te klein kan zijn wanneer je nog jong en in de groei bent en op een groot paard rijd.
Dat heeft dat effect op je groei en de stand van je bekken geloof ik.
Zolang je de hulpen goed en dus correct kan geven ben je niet te groot of te klein.
Kan toch prima bij jou?!
dat is ook niet weaar.. want ik ben jong en in de groei.. en ik ben 1,67 en rij op paarden van 1,72.. nou ik kan ze net zo goed aan als op een pony van 1,40.. en tsja je meot leren langer rijden.. maar je ziet bij jou idd dat je kortere benen hebt.. maar hij staat er geweldig bij!.. en mensen kijken juist tegen je op denk ik.. bij mij is het ook altijd zo.. die kleine meisjes op die grote paarden.. want mijn zus en ik zijn beide nog niet eens 1,70 en we rijden op paardne van 1,70 en groter!