Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Fredt schreef:Vind het wel een beetje raar, dat je wilt gaan rijden, zodat ze weer gepoetst word.

Je kan toch ook iemand nemen die gewoon een paar dagen in de week komt rommelen met dr. Met rommelen bedoel ik dan poetsen, wandelen, knuffelen etc. Hoeft dan niet per se te rijden toch. 

rick_erika schreef:Nee ik zei al dat poetsen is het probleem niet zo, maar ze wil altijd eruit als ik de andere pony eruit haal, dat is wel zielig.
En ik zal dan een verzorger moeten zoeken, die haar aankan, ze is namelijk erg heet.
ellepel schreef:rust roest en zeker voor oude paarden.
een 20 minuten per dag, kan prima hoor, lekker stappen en een drafje erbij is super en supergoed voor oude paarden..
Tella de oude merrie bij mij op stal van 29 liep nog wekelijks zo'n vier buitenritjes en ze deed het met plezier, kwamen de verzorgsters niet dan zag je dat ze stijf werd..helaas is tella er niet meer, afgelopen wineter wegens koliek overleden maar ze vond t superfijn al die aandacht!

love_Bianco schreef:Ik wil haar wel rijden hoor
haha, rooster ik wel in met Bianca
En je weet hoe ik rijd
Sjonniej schreef:Een rondje door het bos kan nooit kwaad, als je maar niet meteen met ritten van 10 km begint. En aankijkt wat je paard aankan.