Wie ervaring met merk Mondoni van Divoza?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Wie ervaring met merk Mondoni van Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 18:32

Wie heeft er hier ervaring met het merk Mondoni van Divoza? Misschien iemand die daar een rijbroek van heeft? En kan die mij dan zijn of haar reactie vermelden?

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:33

Dit ga ik volgen.
Wil wil graag de chaps en de lederen jodphur met veters. Kei goedkoop!!
Nog goedkoper als HH, dus ik betwijfel het eigenlijk.

Janna_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:38

Ik heb van de Divoza de Mondoni Oxford jodphurs vandaan, zijn wel 2 jaar meegegaan, heb alleen nieuwe gekocht omdat ze te klein waren.
Maar ik ben er tevreden over.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:38

Heb mondoni rijbroeken gehad en die bevielen prima

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:39

Utiej schreef:
Ik heb van de Divoza de Mondoni Oxford jodphurs vandaan, zijn wel 2 jaar meegegaan, heb alleen nieuwe gekocht omdat ze te klein waren.
Maar ik ben er tevreden over.

Oké, die jodphurs koop ik dus.

elmiran

Re: Wie ervaring met merk Mondoni van Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:27

Ik heb Jodpurs van Mondoni. Ze bevallen wel goed, het enige nadeel is dat de tong van de linkerschoen steeds weer verschuifd, volgens m'n moeder is die dan verkeerd gestikt ofzo. Hoe strak ik de veters ook doe, als ik een stuk loop zit de tong alweer scheef.

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:46

Xox schreef:
Heb mondoni rijbroeken gehad en die bevielen prima

Al mijn rijbroeken zijn van hun Ze bevallen super, ik heb er 6 en 1 die is al bijna 10!! jaar oud en er zit nog geen gaatje in ik heb altijd de mondoni africa of durban. De durban is het zelfde als africa ook in de prijs maar daar zitten steekzakken in. De mondoni zonder kunstlederen zit vlak weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:49

Ik heb 1 rijbroek van mondoni,
De blauwe geruite,
Is nog steeds in goede staat!
Zit ook erg fijn.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:51

de broeken met kunstleer vind ik echt super slecht! Binnen 9 maanden was het zitvlak helemaal versleten en zaten de gaten erin. Sinds een maand heb ik weer een Mondoni broek zonder kunstleer en deze blijft nog mooi. De broeken verkleuren alleen wel erg...
Ik ben niet echt weg van het merk, maar voor een goedkope broek voor erbij kan het wel

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:30

ik ben ook niet weg van ze... die met kunstleren zitvlak die andere ken ik niet nooit gehad zonder..

nu heb ik wel 2 geruite(zonder kunstlederen zitvlak) van mondoni daar ben ik wel super tevreden over

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 21:03

In dat geval gaan we maar even wat meer geld uitgeven, want heb een goede rijbroek nodig.

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:04

Ik heb ook een rijbroek met kunstlederen zitvlak. Ik heb hem nu een half jaar en ik heb hem een paar maand fulltime aangehad. Ze zitten echt heerlijk maar deze broek is denk ik niet een broek waar je heel lang mee doet maar ik zou als je er toch niet heel lang mee wilt doen en een goedkope rijbroek wilt zeker voor deze gaan. Ze zitten echt te lekker. Ik heb geen ervaring met broeken zonder kunstlederen zitvlak.

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:06

Mondoni durban ofzo rijbroek met lederen zitvlak/steekzakken.. mooie broek maar wat viel ie klein of ben ik nou zo dik heb normaal maat 38/40 en van deze broek had ik wel 42 nodig

alleen nog niet uitgetest, had hem net voor de jaarlijkse wedstrijd bestelt, maar kreeg toen ongeluk met Zhivago dus kon niet mee doen... dus hij zit nog prachtig in `t zakkie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:20

Ik heb me rijbroeken er altijd van. Vind ze echt superfijn en niet duur!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:24

Ik kreeg wondjes in mijn knieholte van de rijbroeken. De kleur bleef wel lang goed en het pillen viel relatief mee. Goede prijs/kwaliteitverhouding maar persoonlijk hou ik het toch bij de duurdere rijbroeken voortaan.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:31

Ik heb er drie rijbroeken van en ik ben er wel tevreden mee.
Aangezien in minsten twee keer per jaar 'n nieuwe koop

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:48

Ik heb ook een paar van die broeken. Maja aangezien ik bijna dagelijks opt paard zit, gingen ze wel slijten bij de knieën. na 1,5 jaar waren ze af... Maar ik koop ze nog steeds, ze zitten super en ach, voor die prijs mag je toch geen super kwaliteit verwachten. Zo kan je nog eens wisselen met kleuren in de kleding

Ididit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 08:59

ik had er een regenjas van, maar kan net zo goed geen jas aantrekken want dan blijf ik droger nee, ik ben geen fan van dit merk...

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:34

Ik heb een mondoni rijbroek gehad, en kan het je zwaar afraden. Na 1 jaar zaten en ontelbaar veel gaten in terwijl ik normaal gesproken wel 5 jaar met een rjibroek doe Na 1 jaar kun je die dingen dus in de prullenbak gooien, en dan vind ik ze ineens nog duur qua prijs/kwaliteit.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:41

M`n zusje heeft ook zo`n Mondoni broek gekocht, na 6 x rijden allemaal pluisjes , maar geen garantie hoor!!! Dat kwam van de zweep zeiden ze.... }>
Dat zal wel, maar ruiters rijden nou eenmaal weleens met zweep. Daar zou de stof toch tegen moeten kunnen!!!!!
Wij kopen nu niet meer bij Divoza, zat andere winkels in de buurt!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:11

Toad schreef:
Ik heb een mondoni rijbroek gehad, en kan het je zwaar afraden. Na 1 jaar zaten en ontelbaar veel gaten in terwijl ik normaal gesproken wel 5 jaar met een rjibroek doe Na 1 jaar kun je die dingen dus in de prullenbak gooien, en dan vind ik ze ineens nog duur qua prijs/kwaliteit.

Ik heb ze al heel wat jaren en totaal geen problemen mee. Ook qua wassen blijven die van mij goed

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:14

ik hbe de jophurs van hun...
maar ben daar nou niet echt tevreden over... na 6 keer gedragen te hebben heb ik de tong er uit getrokken die kwam zomaar los...
nu moet ik er nog steeds mee heen maar ik rij daar niet eventjes voor mijn lol heen omdat het nogal een stukje rijden is...

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:20

Er zit duidelijk kwaliteitsverschil tussen de broeken van het merk zelf! Ik heb de Mondoni Africa, (2 stuks) deze zijn nu bijna 5 jaar oud. Ik draag ze afwisselend en heb er sinds kort een andere broek bijgekocht (pikeur, nieuwe broek maar tweede hands gekocht) De kleur verschiet wel, maar dat is logisch bij katoen. Als dan de kwaliteit neemt van de mondoni Dakar, dan is deze veel minder. Dit heb ik gehoord van een verkoopster van Divoza (telefonische verkoop).

HippoLogic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:49

Alytje schreef:
de broeken met kunstleer vind ik echt super slecht! Binnen 9 maanden was het zitvlak helemaal versleten en zaten de gaten erin. Sinds een maand heb ik weer een Mondoni broek zonder kunstleer en deze blijft nog mooi. De broeken verkleuren alleen wel erg...
Ik ben niet echt weg van het merk, maar voor een goedkope broek voor erbij kan het wel

Ik heb ook slechte ervaring met de broeken met een kunstleren zitvlak. De broek ging ongeveer een jaar mee maar ik reed om de week slechts een half uurtje! De gaten voielen erin. Ik had een groene gekocht en die verkleurde ook heel erg. De broeken zonder kunstleer verkleuren wel maar je kunt ze gemakkelijk (en mooi!) verven met kleding verf.

remie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:26

MISTRAL94 schreef:
Toad schreef:

Ik heb ze al heel wat jaren en totaal geen problemen mee. Ook qua wassen blijven die van mij goed

Ik heb er ook absoluut geen problemen mee Een van mn rijbroeken is al bijna 10 jaar oud! en er zit nog geen gaatje in. De kleur is wel iets valer geworden maar verder is en zit hij nog super