Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Utiej schreef:Ik heb van de Divoza de Mondoni Oxford jodphurs vandaan, zijn wel 2 jaar meegegaan, heb alleen nieuwe gekocht omdat ze te klein waren.
Maar ik ben er tevreden over.
Xox schreef:Heb mondoni rijbroeken gehad en die bevielen prima
Ze bevallen super, ik heb er 6 en 1 die is al bijna 10!! jaar oud en er zit nog geen gaatje in
ik heb altijd de mondoni africa of durban. De durban is het zelfde als africa ook in de prijs maar daar zitten steekzakken in. De mondoni zonder kunstlederen zit vlak weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.
heb normaal maat 38/40 en van deze broek had ik wel 42 nodig 
nee, ik ben geen fan van dit merk...
Na 1 jaar kun je die dingen dus in de prullenbak gooien, en dan vind ik ze ineens nog duur qua prijs/kwaliteit.
, maar geen garantie hoor!!! Dat kwam van de zweep zeiden ze.... }> 
Toad schreef:Ik heb een mondoni rijbroek gehad, en kan het je zwaar afraden. Na 1 jaar zaten en ontelbaar veel gaten in terwijl ik normaal gesproken wel 5 jaar met een rjibroek doeNa 1 jaar kun je die dingen dus in de prullenbak gooien, en dan vind ik ze ineens nog duur qua prijs/kwaliteit.
Alytje schreef:de broeken met kunstleer vind ik echt super slecht! Binnen 9 maanden was het zitvlak helemaal versleten en zaten de gaten erin. Sinds een maand heb ik weer een Mondoni broek zonder kunstleer en deze blijft nog mooi. De broeken verkleuren alleen wel erg...
Ik ben niet echt weg van het merk, maar voor een goedkope broek voor erbij kan het wel
De broeken zonder kunstleer verkleuren wel maar je kunt ze gemakkelijk (en mooi!) verven met kleding verf.
MISTRAL94 schreef:Toad schreef:Ik heb een mondoni rijbroek gehad, en kan het je zwaar afraden. Na 1 jaar zaten en ontelbaar veel gaten in terwijl ik normaal gesproken wel 5 jaar met een rjibroek doeNa 1 jaar kun je die dingen dus in de prullenbak gooien, en dan vind ik ze ineens nog duur qua prijs/kwaliteit.
Ik heb ze al heel wat jaren en totaal geen problemen mee. Ook qua wassen blijven die van mij goed
Een van mn rijbroeken is al bijna 10 jaar oud! en er zit nog geen gaatje in. De kleur is wel iets valer geworden maar verder is en zit hij nog super