Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Misschien verwijst je DA je wel door naar een fysio, maar ik zou het gauw even laten nakijken! 
Anouar15 schreef:Ik ben bij de Vallei in Woudenberg geweest, bij Gert Jan. Echt een geweldige DA. Hij heeft Anouar dmv chiropractormanier van z'n rugpijn af gekregen.
Ze werken daar ook met thermografie waarmee heel precies te zien is waar het probleem zit.
emmaatjuh schreef:Het zadel past idd niet goed!
daar zijn we mee bezig.
oosterhoff schreef:Als je een osteopaat via de dierenarts regeld ben je redelijk omslagtig bezig. Ik ken je paard niet maar als hij verder gelukkig is dan zou ik niet eerst een veearts inschakelen maar direct naar de osteopaat gaan. Scheeld je in de poen
fallstar schreef:oosterhoff schreef:Als je een osteopaat via de dierenarts regeld ben je redelijk omslagtig bezig. Ik ken je paard niet maar als hij verder gelukkig is dan zou ik niet eerst een veearts inschakelen maar direct naar de osteopaat gaan. Scheeld je in de poen
hmmz, wij hebben het iig via veearts gedaan want bij
dapbodegrave hebben ze hun eigen osteopaat. En we waren er eigenlijk voor iets anders maar dit brachten zij met elkaar in verband. Dus vandaar
oosterhoff schreef:Osteopaat of chiropractor. Een masseur kan maar heel weinig met ruggen.