Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik geloof niet dat ik ooit een paard ga kopen dat zoveel kost dat ik dat nodig vind, dus heb me er niet in verdiept

Beber schreef:Hangt er ook van af hou oud het paard is, vanaf ca. 13 jaar betaal je voor een gemiddeld paard minder en , zeker als het paard een gezond", sport, verleden heeft, hoeft deze van mij niet meer gekeurd te worden.
Bij bedragen onder de 2500,-- euro vind ik het in de meeste gevallen niet nodig.
Vanaf 2500,-- euro tot 4500,-- klinisch
Vanaf 4500,-- euro tot ....? ook rontgenologisch (ook voor verzekering).

Citaat:Liezel1 schreef:
klinisch bij elk paard... (het gaat hier over regulieren rijpaarden, niet over shet "grasmaaiers" ofzo..)
rontgenologisch nog nooit gedaan.. past niet in het plaatje van de paarden die ik rij/koop..
appelbolfan schreef:Citaat:Liezel1 schreef:
klinisch bij elk paard... (het gaat hier over regulieren rijpaarden, niet over shet "grasmaaiers" ofzo..)
rontgenologisch nog nooit gedaan.. past niet in het plaatje van de paarden die ik rij/koop..
even off-topic »»»
wou je zeggen dat shetjes grasmaaiers zijn...!
Als je dat bedoelt:
niet alle shetlanders zijn dik en onbeleerd » oftewel grasmaaiers!
kijk maar eens naar die menwedstrijden, die shetjes hebben hartstikke veel conditie. Waarschijnlijk meer dan een rijpaard. En de shetjes die voor shows gebruikt worden stellen anders ook wel iets meer voor dan een 'grasmaaier'
Heel veel mensen zie shetlanders altijd als dikke mollige rotbeesten die eigenwijs zijn.
Dat zijn ze dus niet! Soms een keer wel, maar dat komt vaak door de manier waarop ze afgericht zijn.
Als je dat niet bedoelt:
Wat bedoel je dan wel met dat 'grasmaaier'..?
en sorry dat ik jullie hier mee lastig val
maar ik kan het niet hebben dat mensen of dieren in hokjes geplaatst worden. Omdat dat gewoon niet eerlijk is...
)