Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gribaldi schreef:wat is OCD eigenlijk???
KiWiKo schreef:Paard heeft een gebrek en ook de OCD zal de prestatie uiteindelijk beinvloedden
Elk paard istrouwens de slachtwaarde waard, de rest is emotionele waarde
mSz_iriS schreef:OCD is een stoornis waarbij de kwaliteit van het leven in aanzienlijke mate wordt aangetast door angst, dwanggedachten en dwanghandelingen.
Dacht ik.
LDRD schreef:mSz_iriS schreef:OCD is een stoornis waarbij de kwaliteit van het leven in aanzienlijke mate wordt aangetast door angst, dwanggedachten en dwanghandelingen.
Dacht ik.
De OCD die jij beschrijft is bij mensen, niet de 'paarden OCD'.
trisca schreef:Om dat te kunnen beoordelen hebben we meer info nodig.
-Hoe erg is de OCD?
Geen idee, ik krijg het rapport nog. Paard heeft er nu nog geen last van.
-Waar zit hij? In haar linkerknie.
-Is het operabel? DA heeft geadviseerd er nog van af te blijven.
-Hoe groot is die OCD? Geen idee.
-Wat voor bloed is het paard? Papa is Gribaldi
-welke kleur heeft het paard? Bruin
-Hoe groot is het paard? 1.65
Op marktplaats heb ik een paard paarden te koop gezien met OCD, misschien kan je dat als referentie gebruiken?
lotttttttt schreef:M mag je toch niet met een 3 jarige starten ? ( sorry als ik het fout heb )
. Ik heb net een 3 jarige gekocht, maar als die maar iets mankeerd op foto, gaat de koop niet door.mSz_iriS schreef:gribaldi schreef:wat is OCD eigenlijk???
OCD is een stoornis waarbij de kwaliteit van het leven in aanzienlijke mate wordt aangetast door angst, dwanggedachten en dwanghandelingen.
Dacht ik.