Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ninja2 schreef:lekker laten staan dan, ik vindt dit niet kunnen. Het is hun risico ze hebben het paard niet laten keuren.
Ze hebben volgens mij geen poot om op te staan.
oosterhoff schreef:Als je het over hebt voor je paardje en je denkt dat je het weer goed verkocht krijgt zou ik er wel over nadenken hem terug te nemen.
Citaat:uiteindelijk het geld gekregen wat het paard opleverde na verkoop aan de volgende koper.
ChristaMoor schreef:oosterhoff schreef:Als je het over hebt voor je paardje en je denkt dat je het weer goed verkocht krijgt zou ik er wel over nadenken hem terug te nemen.
Zou ik ook doen. Wat krijgt het dier voor een leven als hij constant van de ene naar de ander wordt doorverkocht. Als je hem terug kan nemen, kan je zelf zoeken naar de juiste persoon.
Renske20 schreef:ah wat naar zeg! is het t zelfde paard waarmee ze in eersel aan de onderlinge wedstrijd mee had gedaan? vond het iig een leuk dier!
maar dat het niet klikt en het meisje er niet mee overweg kan is egr jammer voor haar, maar dat is geen reden om het paard terug te brengen!
er is van te voren duidelijk gezegd dat het paard je uit kan proberen, je zus heeft de nieuwe eigenaren geholpen en is zelfs langs geweest! wat kan je da nog meer doen?
weet niet wat die mensen vewachten, een of ander automaatje wat alles vanzelf doet ofzo?
bovendien negeerden ze de aanwijzingen van je zus terwijl ze daar was om hun te helpen, dat geeft al aan hoe eigenwijs die mensen zijn!
hoe moeilijk het ook is, verkocht is verkocht en hiervoor hoeven jullie het paard niet terug te nemen
desnoods vraag je of jullie DA wil tekenen dat hij bij jullie nooit last van zn rug heeft gehad, in 4 weken tijd kunnen ze hem makkelijk zelf naar de knoppen hebben gereden!
maar het blijft hoe dan ook erg vervelend om te weten dat het paard niet zo fijn terecht is gekomen als gedacht werd, en wrsch de handel in verdwijnd als jullie he niet terugnemen
maar neem je hem we terug, dan zit er ik weet niet hoeveel werk en DA kosten aan om hem weer goed te krijgen, en hem vervolgens dus weer te moeten verkopen...
is het paard gekeurd bij verkoop?
!!