Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chatelaine schreef:Weet niet of ik dit hier goed plaats en of ik het mag plaatsen anders ontvang ik er graag en pb over voor die op slot gaat oid?.
Maar wat zouden jullie willen betallen voor een stal met de volgende faciliteiten.
2 Binnenrijbanen 20x60 incl spiegels en agterbergbodem en sproei systeem.
1 Buitenrijbaan 20x60 (Met lagen omheining,special voor pensionklanten)(eb en vloed)
2 Buitenrijbanen 20x40 incl verlichting,sproeisysteem en spiegel.Bodem is eb en vloed.
3 Paddocks met eb en vloed bodem.
Dierenarts plaats en een staplaats voor de smid.
Stallen van 3x3 keuze tussen tarwestro of zaagsel,
Wordt gevoerd 3x perdag brok en drie keer per dag hooi/kuil.Verder wordt er voor je gemest en buitengezet.
Plaats om de trailer overdekt te stallen(Extra kosten)
Er zijn voor de pensionklanten 2 spuitplaatsen met warm en koud water een solarium en twee poetsplaatsen met stroomvoorziening.
Stapmolen met binnen in een overdekte longeercircel.(Paarden kan je zelf gratis in de molen zetten,wil je ze door ons er in hebben gezet is dat extra kosten).
Verder kan er bescherming omgedaan worden bij het buitenzetten en dekens kunnen eventueel gewisselt worden.
En er zijn enkele boxen met buitenluiken (Zijn duurder dan de binnenstallen zonderraam naar buiten).Paarden kunnen wel in elke stal hun hoofd naar buiten.
En er is voor elke rijboxen een zadelkamer met verwarming en grote kasten en een dekenrek.

LauEef schreef:Oei, dat is wel heel veel