Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

Oscar schreef:Ik zou het een nacht in water leggen en dan de volgende ochtend even de restjes eraf halen. Goed losweken is meestal het toverwoord
esperance schreef:Oscar schreef:Ik zou het een nacht in water leggen en dan de volgende ochtend even de restjes eraf halen. Goed losweken is meestal het toverwoord
hier ga ik in mee.. gewoon in warm water leggen.. ik zou niet zo snel met zeep oid aan het werk gaan, aangezien het weer in de paardenmond komt..
Oscar schreef:Ik zou het een nacht in water leggen en dan de volgende ochtend even de restjes eraf halen. Goed losweken is meestal het toverwoord
ChiC_ schreef:Ja, het is niet zo dat het bit echt heel vies is ofzo want eigenlijk ziet het er best netjes uit. Maar nu was ik toch bezig met een 'grote schoonmaak' en wilde ik het bit ook helemaal schoon hebben.
Allemaal bedankt voor jullie tips, ik ga er zeker gebruik van maken!

Veel te duur, maar ok esperance schreef:hier ga ik in mee.. gewoon in warm water leggen.. ik zou niet zo snel met zeep oid aan het werk gaan, aangezien het weer in de paardenmond komt..

Loesjuh schreef:Ik weet niet hoor, maar ik geloof niet dat mijn moeder blij wordt als ik een bit in de vaatwasser leg..
Dus ik ga voor het weken, werkt ook prima!
) Loesjuh schreef:Ik weet niet hoor, maar ik geloof niet dat mijn moeder blij wordt als ik een bit in de vaatwasser leg..
Dus ik ga voor het weken, werkt ook prima!