Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vlasta schreef:Tegen mij werd er verteld dat je een kwpn-er pas op naam hoeft te laten zetten als je zou willen gaan fokken met een merrie..
Ik heb het toen niet gedaan, inmiddels is mijn kwpn-er verkocht.
Naima schreef:Hmm, ik heb een haflingermerrie gekocht met een Nederlands Paardenpaspoort. Om ze op mijn naam te krijgen, met Belgische papieren (die ik nodig heb om er mee te kunnen fokken) betaald ik 102€ (40€ lidmaatschap van het Belgische Haflingerstamboek + 62€ overschrijvingskosten om ze op mn naam te zetten)
Cassia schreef:Naima schreef:Hmm, ik heb een haflingermerrie gekocht met een Nederlands Paardenpaspoort. Om ze op mijn naam te krijgen, met Belgische papieren (die ik nodig heb om er mee te kunnen fokken) betaald ik 102€ (40€ lidmaatschap van het Belgische Haflingerstamboek + 62€ overschrijvingskosten om ze op mn naam te zetten)
Wij hebben ook juiist hetzelfde moeten doen met onze Nederlandse Haf![]()
Voor 2 paarden hebben ze het meteen gedaan en opgestuurd de andere (die al belgische papieren had) hebben we nog steeds niet en men moeder begitn zich ongerust te maken omdat de papieren van onze paarden daar nog steeds liggen![]()
Al een maand ofzo

),maar dat is hun goed recht.