maar kan ik fenegriek ook aanmaken met water en het dan via een spuit in de mond doen? Net zoals een wormenspuit zeg maar.
Of moet het als "poeder" naar binnen?
Heeft iemand een tip hoe ik het toch kan geven?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Weet alleen niet meer of het foenegriek was of iets anders.
Daar plakt het goed in en het verdoezeld de smaak wat.
MAf beest. Door de slobber doen werkt trouwens ook wel goed
) maar door de slobber peuzelt hij het toch goed op...
Zowel met antibiotica als de eerste dagen met foenegriek heeft ze gewoon een nacht geen hooi gehad, en 's ochtends was haar voer gewoon op hoor!!! Eerst proberen, voer aanbieden, "nee, wil niet" nahja, dan niet... Paar uur later even kijken, nog steeds niet op? Ok, dan heb je pech vannacht. Als ze eenmaal een paar keer gegeten hebben hebben ze er vaak geen problemen mee en eten ze het meteen braaf op. Werkt ideaal bij die van mij
ook voerde ik wel eens elektrolyten ook dat mengde ik met knoflook en meusli. xxJacqyxx schreef:Lekker door de Slobber doen en goed roeren!![]()
![]()
![]()
De slobber vinden ze meestal onweerstaanbaar!
Mijn paardje laat ook zijn eten staan als er een poedertje (Antiotica, vitaminen, Foenegriek enz) doorheen zit.
Als ik het door de slobber doe, heeft hij er helemaal geen problemen meer mee!![]()
![]()
Citaat:Alytje:
waarom zou je het gaan voeren als je paard het niet lust? Of is het echt nodig dat je paard dat krijgt?

Alytje schreef:waarom zou je het gaan voeren als je paard het niet lust? Of is het echt nodig dat je paard dat krijgt?
@Carina: lijkt me een niet erg slimme methode, je paard heeft toch hooi nodig lijkt me...
Don't worry about that, alleen een paar uurtjes later dan normaal