. Ikzelf negeer de persoon in kwestie maar ze lijkt wel een puppie die stug volhoudt. Ik vind het moeilijk om d'r recht in d'r gezicht de waarheid te zeggen maar ik erger me zo onderhand blauw aan dat mens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ikzelf negeer de persoon in kwestie maar ze lijkt wel een puppie die stug volhoudt. Ik vind het moeilijk om d'r recht in d'r gezicht de waarheid te zeggen maar ik erger me zo onderhand blauw aan dat mens

Ik kan nu eenmaal geen bemoeials uitstaan. Heb namelijk een grondhekel aan hen!
maar als ik 'r vandaag tegenkom zal ik 'r naar dit vragen (ze heeft het tegen de staleigenaresse en een vriendin van mij- Myrthe's zus gezegt), en dan moet ze niet met hetzelfde aan komen..
Ben erg boos

Natascha schreef:Even een vraagje. Hoe zouden jullie omgaan met iemand die zich altijd te pas en te onpas met anderen bemoeit? Dan bedoel ik iemand die opbouwende kritiek of handige tips geeft, maar gewoon een ziekelijk bemoeiziek vrouwmens. Ikzelf negeer de persoon in kwestie maar ze lijkt wel een puppie die stug volhoudt. Ik vind het moeilijk om d'r recht in d'r gezicht de waarheid te zeggen maar ik erger me zo onderhand blauw aan dat mens
meteen onderbreken en vriendelijk doch duidelijk zeggen dat je het liever op je eigen manier doet. Als ze het dan nog niet doorheeft kun je haar eens haarfijn uitleggen wat je nou precies bedoelde.