Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alchemy_Goth schreef:nog niet wakker?![]()
ik vind ook dat je het zelf moet weten.. het is JOUW pony, daar kunnen wij niet over beslissen.
ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd.. wat vind jij oud?
als je hem een beter leven kan geven en je wil hem eigelijk wel verkopen, is de keus denk ik makkelijker
amondi schreef:Wat is ouder? Boven de 20 zou ik kijken of ze niet als weidegenoot van het nieuwe paard kan dienen.
Want wie koopt nu een echt oude pony? Misschien een manege...
Maar als je een leuk adres weet kan je haar misschien in bruikleen afstaan.

Ineke2 schreef:Ik heb net mijn oudere pony van 19 verkocht. Ik heb haar ruim 2,5 jaar gehad naast mijn jonge pony, maar nu heb ik geen tijd meer voor 2 pony's.
Ze gaat volgende maand weg en krijgt een lief baasje dat een oudere pony zocht om recreatief mee te rijden.
leelovestoes schreef:Alchemy_Goth schreef:nog niet wakker?![]()
ik vind ook dat je het zelf moet weten.. het is JOUW pony, daar kunnen wij niet over beslissen.
ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd.. wat vind jij oud?
als je hem een beter leven kan geven en je wil hem eigelijk wel verkopen, is de keus denk ik makkelijker
heb je wel gelezen?![]()
ik vraag andere niet te beslissen.......ik vraag naar ervaringen van mensen die zelf hun oudere pony weleens hebben verkocht!
mijn pony is 18, 1.48m hoog en ik ben 1.75m![]()
ik ben dus vrij groot voor haar en dat zou een reden zijn bij een EVENTUELE verkoop!!!!
ik doe haar heus niet zomaar weg hoor, even voor de duidelijkheid!!!![]()
wanneer ik haar verkoop zal ze het rijden (wat ze heel graag doet) met een klein meisje langer volhouden.
ik rijd of longeer haar iedere dag, dus het is echt niet zo dat ik er weinig meer mee doe! binnenkort hebben we nog twee wedstrijden.
wanneer ik haar zou verkopen is dat alleen maar uit oogpunt VOOR de pony, ik wil dat ze het goed krijgt, dat een lief klein meisje lekker met haar kan rijden en van haar kan leren. dat ze het naar haar zin heeft.
wanneer een klein meisje haar rijd heeft ze minder gewicht op haar rug en kan ze met haar nieuwe baasje nog vele jaren plezier hebben.....
IK VIND MIJN KEUZE DUS HELEMAAL NIET EGOISTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!