Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouar15 schreef:harnessmaker: Kan je ook fenders maken?
Mijn benen zijn te kort voor de standaart fenders
germie schreef:Krijg ik een sql-error
Maar goed, ik wil dus wel eens een stiksel van een hoofdstel of beugelriem maaien. Het kost mij alleen veel tijd en veel moeite. Het is net of alle naalden stomp zijn als je ze door leer moet steken. Heeft iemand hier een tip voor?
harnessmaker schreef:germie schreef:Krijg ik een sql-error
Maar goed, ik wil dus wel eens een stiksel van een hoofdstel of beugelriem maaien. Het kost mij alleen veel tijd en veel moeite. Het is net of alle naalden stomp zijn als je ze door leer moet steken. Heeft iemand hier een tip voor?
Om oud stiksel te vervangen heb je vaak een ronde els nodig om de gaten wat te lossen. Daarna gaat de naald er makkelijker door. Ik gebruik alleen zadelmakersnaalden met stompe punt...
germie schreef:Harnessmaker, is dat zo'n els die ze bij Divoza verkopen? Ik zou anders niet weten waar je ze kunt kopen.
harnessmaker schreef:germie schreef:Harnessmaker, is dat zo'n els die ze bij Divoza verkopen? Ik zou anders niet weten waar je ze kunt kopen.
De elzen die ik daar heb zien liggen durf ik niet te verkopen laat staan te gebruiken.
Ik zou het even moeten nakijken maar ik geloof dat een ronde els met handvat GBP 11,75 kost....
Als je interesse hebt zou ik het even moeten nakijken....