Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CarpeDiem schreef:Weet je wel zeker dat je er tegen kunt? Niets zo vervelend voor een da dat hij tijdens het opereren van een paard, eerst een mens moet gaan helpen.

*niet dus* Kwas bang hem iets teveel door te snijden dus ik heb t maar gewoon aan de DA overgelaten.

CarpeDiem schreef:ja ok.. maar op tv of in real life..
er komen ook geurtjes bij, en bovendien ist een eigen paard. Wat ook emoties meebrengt.
kekaro schreef:ik ben er 1 keer bij geweest, ook van het paard van een vriendin, hij werd ook staand gecastreerd en ik heb foto's gemaakt.
staan niet meer op mijn pc, was best apart om mee te maken
ik vond het niet echt schokkend ofzo hoor, denk dat je daar toch wel tegen kan als je ook operaties op tv kan kijken....
blijft onwennig beantsje schreef:Ik heb diverse castraties bijgewoond, heb ook weleens geholpen.
het is trouwens geen bloederig verhaal, het is een hele 'schone' ingreep.
Het gekke is, dat de dames die meekijken over het algemeen grappen maken, terwijl de heren zonder uitzondering wit wegtrokken...
Als de heren zonder uitzondering wit wegtrekken, waarom zijn castreurs dan altijd mannen ?
CarpeDiem schreef:DAt zijn vast gefrustreerde mannetjes
Wij maken idd ook altijd grapjes tijdens castraties