Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Misschien is dit wat voor je? Ik ben er erg over te spreken en vond ze niet duur.
) Heeft der gaithers op maat laten maken! Hebben wel aantal weken levertijd, maar ze was er super blij mee! Informeer bij je ruitersportzaak (of had je dat al gedaan
) Mocca schreef:Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de Petrie gaither er ook in grotere maten.
Ipsilonka schreef:Viv(van tjo) Heeft der gaithers op maat laten maken! Hebben wel aantal weken levertijd, maar ze was er super blij mee! Informeer bij je ruitersportzaak (of had je dat al gedaan
)
Hypofocus schreef:@Kelly87:
Ik heb nu al suede chaps, maar daar mag je niet mee starten op wedstrijden. Dus vandaar mijn oproep voor gladlederen mini chaps, waarmee je wel mag starten.
De HH Amara worden door de KNHS niet geaccepteerd, net als mijn huidige suede mini chaps....
VeraM schreef:Ik heb ook ballon kuiten. En ik heb op maat gemaakte Petrie gladlederen chaps. Gewoon bij de plaatselijke ruitersprtzaak op laten meten. Hartstikke mooi. Ik had ze binnen 3 weken.
kekaro schreef:zijn de herenmodellen niet iets voor je ?? misschien stom hoor maar die hebben vaak wat bredere kuiten dus wie weet. zo op het oog zie ik niet heel veel verschil verder....
kun je gewoon bij je ruitersport zaak bestellen0_bleu schreef:Een vriendin van mij had ook Petrie chaps geheel op maat laten maken, alleen was zij wel 120 euro kwijt.