Thanks alvast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hippotha schreef:Ik ook, een super zadel.
Je zit lekker diep, hebt veel contact met het paard en je hebt precies op de juiste plaats en manier goede kniesteun (dus niet overdreven)
Ik wil niet anders meer....ik heb hier zo lang naar gezocht!!!
#Ymke# schreef:Ikke ikke ikke![]()
ik heb er eentje aangeschaft vanwege rugklachten en heb hem nu een maand.. Ben echt ontzettend tevreden, hij zit fijn, hij ligt fijn en ziet er nog eens prachtig uit..
Kijk zelf![]()
http://groups.msn.com/_Secure/0RgDgAsYT ... 4473[/img]
#Ymke# schreef:Ik zat me ook al af te vragen of dat een hulsebos was, het merkje is niet van hulsebos (of ze maken nu andere merkjes)
Is dat niet een zadel van Hubertus?
liesje23 schreef:Bedankt voor de reacties!
Kan iemand mij ook vertellen wat je er ongeveer aan kwijt bent???
Sjuimpje schreef:Persoonlijk ben ik niet te spreken over Hulsebos zadels, ik heb er meerdere gezien die in korte tijd er echt slecht uitzagen. De erkende zadelmakers die ik er over gesproken heb waren ook niet enthousiast over de kwaliteit. (understatement)
An_J schreef:Na 2 gloednieuwe zadels allebei na 1,5 jaar te kunnen verkopen (een Stubben en een KN, beide aangemeten door een zeer gerenommeerde zadelmaker in de regio) ben ik overgestapt naar Hulsebos. Ik rij nu 1,5 jaar in dit zadel en wilde dat ik dat jaren eerder had gedaan. Ligt als een huis, zit zalig en past formidabel (en mijn paard is een echte zeikerd!) ! De service is vroeger (hoor ik uit de verhalen, waaronder die van Jan zelf) absoluut minder geweest. Maar tegenwoordig is dit absoluut verbeterd. Niet meer dan goede ervaringen.