Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kaloe24 schreef:nee heb ik al gevraagd maar ze willen geen andere mensen erop hebben
is ook wel te begrijpen ik sta op een kleine stal en dat zijn meiden die ook echt in de dressuur verder willen komen
dus zijn bang dat alles wat hun op hun manier geleerd hebben dat een ander het eruit haalt
ik denk ook gewoon niet dat ik het kan om hem weg tedoen
maar mijn vader zet mij gewoon heel erg aan het twijfelen want wat hij zeg is natuurlijk ook wel weer waar ik betaal nu voor een paard (en in denhaag is de stalling al vrij duur) waar ik inpricipe alleen maar naast loop dan en is zonde van het geld
en om er een paardje bij te nemen is ook veel te duur terwijl ik daar wel heel erg overnadenk mijn vriend zou dan eventueel de stalling willen betalen maar heel lief van hem als het uit gaat tussen ons wat ik niet denk maar je weet nooit dan heb ik zorg op 2 paarden en dan moet ik alsnog 1verkopen
voor, misschein voor iets wat je veranderd.lee schreef:hallo, ik heb ook heel veel problemen met mijn pony gehad. we hebben vanalles geprobeert en wouden nog 1 ding proberen, als dat niet goed zou gaan hadden wij ook de moed opgegeven. gelukkig ging het goed. We zijn naar iemand in Barneveld gegaan. Hij werkt met mensen en paarden. dus als je het adres misschien wil?? amber_journee@hotmail.com,, ook voor anderen misschien die het adres willen.. ik hoor het wel succes verder ermee
Ik ben nu ook niet de mens die alleen met haar paard rijd. Mijn paard staat thuis, wordt goed verzorgd en krijgt veel aandacht. Gelukkig heeft ze niet te veel aandacht nodig. Ik heb het nu heel druk aan 45min op een weekdag is het max. dat ik aan haar kan spenderen. In het weekend wat meer en op woensdag is het rijden, min aan verzorgen en snel gaan slapen. Ik denk nu echt niet dat mijn paard te lijden heeft aan een gebrek aan verzorging.
kwestie dat mijn mening ook eens kan delen.