Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Schijnt volgens die stalhouder wel erg prijzig te zijn. Ben benieuwd of ik ook resultaten ga boeken. Mijn paard is mager, slap, haar vacht is niet goed (verhaart niet, nu net een beetje) en haar spierwaardes waren iets verhoogd.
: Schrik ervan. Behalve die hoefbevangenheid heeft ze alle symptomen gewoon
Fronton schreef:Magnesium zelf heeft een vochtafdrijvende functie. Je kunt magnesium secundair voeren via zeewier, dat is ook minder duur. Het lijk mij dat als je paard zoveel problemen heeft, dat niet allemaal op te lossen is door alleen maar magnesium bij te geven.
Vonnie84 schreef:
gouda schreef:Dat ik die pagina nooit gezien heb joh![]()
Die symtomen als ik die lees de meeste precies mijn paard: Schrik ervan. Behalve die hoefbevangenheid heeft ze alle symptomen gewoon
![]()
Vetophopingen rond manenkam ("harde nek") en staartaanzet
Hardnekkig over- of ondergewicht
Spiervermoeidheid, spierpijn, spiertrillingen, vaak uitend in onwilligheid om te "werken" Spierbevangenheid
Overgevoeligheid van de huid
Kreupelheid van de achterhand
) en magnesium in zat. 
en het is véél goedkoper bij de PD dan bij PN Joyja schreef:Hey Yvette
Ik hoop dat het gaat helpen allemaal het is balen dat uit het medische gebeuren niet de duidelijkheid kwam die je nodig had, maar zoals ik nu hoor zijn ze veel meer met kaylee bezig op deze stal dan op de stal waar je stond!!
Welke stal sta je nu met haar?
smurf schreef:dat weet ik niet, alles wat Morrie krijgt wordt regelmatig uitgependeld en komende week laat ik bloed trekken (DA komt toch enten) en onderzoeken op glucose/insulinegehalte. Als die uitslag er is, neem ik weer contact op met de holistisch DA
gouda schreef:Joyja schreef:Hey Yvette
Ik hoop dat het gaat helpen allemaal het is balen dat uit het medische gebeuren niet de duidelijkheid kwam die je nodig had, maar zoals ik nu hoor zijn ze veel meer met kaylee bezig op deze stal dan op de stal waar je stond!!
Welke stal sta je nu met haar?
Ze staat in Benschop momenteel. De bedoeling is wel om terug te gaan. Ze is daar voor 1.5 maand in training. Ook al zijn ze heel goed voor haar en helpen ze mij megagoed wil toch terug, misschien wel eerder zelfs. Wil gewoon dat ze veel buitenloopt en weet niet of ik dat daar voor elkaar kan krijgen namelijk. Heb nu al heimwee namelijk had ik niet gedacht dat je dat zo kon hebben