Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leonoor schreef:Grote vlecht in de staart maken. Is het makkelijker optillen
Gemma schreef:Leonoor schreef:Grote vlecht in de staart maken. Is het makkelijker optillen
Ze tilt m echt goed op, ik heb er laatst wel op gelet. Maar kzal het eens proberen!
Leonoor schreef:Als haar staart net zo dik is als die van mij, dan tillen ze wel, maar hangt het nog te dicht er tegen aan. Als je vlecht is dat over.

Die van mij tilt haar staart hoog genoeg op. Een paar zijplukjes worden wel vies maar dat is een kwestie van of even met de borstel er door heen of even met shampoo spelen en dan is die staart gelijk weer schoon
van te worden.
als het ware. ik heb me er maar bij neergelegd betekend regelmatig wassen en daar wordt je vanzelf handig in.
zooo eritant, blijft zo lekker kleven tussen die haren, gaan ze ook nog eens lekker rollen in dat zaagzel .. zodat je weer een half uur bezig bent om het eruit te halen ..
maar stront eigenlijk nooit .. Soxje schreef:Doordat Sox dankzij het te natte kuil regelmatig aan de dunne is, is haar staart ook constant vies. Ik heb zó'n Oster (Oyster?) manen/staartborstel en daar borstel je de mest heel makkelijk mee uit. Als het weer eens wat warmer wordt ga ik de staart wassen want dan krijg je hem tenminste helemaal lekker schoon. Nu is het gewoon 1x per week uitborstelen,
. 
Belker schreef:Niet alleen een tinkerprobleem, maar kan ook op andere rassen slaan. Verplaatst naar Vraag Maar Raak
Toch heeft de Tink een veel zwaardere en dikkere staart.