Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Noeki schreef:Het kan ook zijn dat je paard mineralen te kort heeft .
Dan eet ie grond en zand etc.
De oplossing is een liksteen ! Kan je in vele smaken krijgen voor jou jouw belg dan wel een grote , maar van smaak pak je eerst het beste wat ie graag eet , wortelsmaak ofzo !
Je kan het gewoon bij de ruitershop kopen .
De oplossing is een liksteen ! Kan je in vele smaken krijgen voor jou jouw belg dan wel een grote , maar van smaak pak je eerst het beste wat ie graag eet , wortelsmaak ofzo !

animals schreef:Noeki schreef:Het kan ook zijn dat je paard mineralen te kort heeft .
mineralen en zandweg geven. En anders bij twijfel nog even overleggen met je da. Succes!
Maar dan had ik toch de goeie richting.
Verder geen andere dingen wat het zou kunnen zijn, ja verveling en dan gaan graven in het weiland en zand happen...
Maar bedankt voor jullie hulp ik ben weer een stuk opgeschoten...
![]()
ellepel schreef::o
kom ik weer aan:
koop zeewier bij de ruitersportzaak.![]()
bevat veel aanvullende vitamines en mineralen en werkt bij veel zand eters.
mijn pony deed het ook, sinds ik het zeewier geef is het over...![]()
op de verpakking staat wel hoeveel je moet geven, er zit een maatschepje bij en is ook niet te duur( 10 euro voor een kilo)
)
! Maar oké die test: je moet 1 mestbol in een glas doen met water en dan wachten tot die eigenlijk oplost na een aantal uur zie je als je paard zand eet al het zand aan de bodem v je glas liggen ! wel speciaal ilovequinten schreef:Maar oké die test: je moet 1 mestbol in een glas doen met water en dan wachten tot die eigenlijk oplost na een aantal uur zie je als je paard zand eet al het zand aan de bodem v je glas liggen ! wel speciaal