Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. je vraagt anar de bekende weg :p. ik zou denken dat het wel zou moeten lukken in deze buurt en dat je niet te hoge eisen stelt. maar als er toch neimand/weinig mensen reageren zou ik zeggen: haal de eleftijdsgrens weg. Iemand van 16 of 17 of misschien zelfs jonger kan het misschien ook wel heel goed. Leeftijd hoeft niks te zeggen, kijk gewoon hoe ze het doen. En als tweede, over het eigen vervoer: ook al is het heel lang fietsen voor iemand, als diegene dat er voor over heeft kan het just wel eens een hele betrouwbare bijrijder zijn. wijs ze erop, kijk hoe ze reageren en of je gelooft dat het echt geen probleem voor ze is. iemand die er veel voor over heeft is waarschijnlijk nog serieuzer.
Misschien alleen wat dun bezaaid?
fietsen, ben ik dus wel zat). Bovendien rijd ik ook nog een ander paard wat altijd voor gaat, als ik veel tijd over heb ga ik daar naar toe. Ik denk dat het vervoer voor veel mensen het grootste probleem is, plus dat veel oudere mensen zelf al een paard hebben. Anders moet je eens op een plaatselijke manege rondkijken, niet iedere 15/16 jarige is een onhandelbare penny-puber en er zitten er tussen die prima kunnen rijden. Jongere ruiters kun je vaak ook nog wat beter sturen en bijbrengen wat jij wilt. Plus dat ze zeeen van tijd hebben om met je paard te tutten.
(DA, stalling, hoefsmid, tandarts etc.)