Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marja1988 schreef:word hout niet glad dan met regen ed?
Barb schreef:ja gewoon bij de gemeente vragen, volgens mij zijn ze nu zo'n beetje in hun snoei-periode dus als ik jou was zou ik even bellen. Bij mij komt de gemeente ook ieder jaar 2 kleine vrachtjes brengen.
) Citaat:Dat werkt een paar maanden maar dan wordt het daarna toch blubber.

heb er even vierkante meter bij gezet ipv m2
Sybelle schreef:Barb schreef:ja gewoon bij de gemeente vragen, volgens mij zijn ze nu zo'n beetje in hun snoei-periode dus als ik jou was zou ik even bellen. Bij mij komt de gemeente ook ieder jaar 2 kleine vrachtjes brengen.
Die snippers van de gemeente verteren ontzettend snel. Dat werkt een paar maanden maar dan wordt het daarna toch blubber. Naaldhout gaat langer mee. Maarja, dat is niet gratis (afgraven van die gemeentesnippers helaas ook niet)

Kangaroo_Syl schreef:Want als je l x b doet heb je de omtrek dacht ik??

QtieLady schreef:ik dacht dat lxb wel omtrek was, anders zou ik het ook niet weten hoe je moet rekenen hoeveel kuub je nodig heb
)
Sjoert schreef:Je zegt dat de bak wat zwaar wordt bij droog weer, maar is dat erg?
In de paddock is het toch de bedoeling dat de paarden er even in worden losgegooid en verder niet?