@ miss_montana
Citaat:
Hafjesbokker: Ik denk dat jij dit topic heel goed moet gaan doorlezen, er zijn al meerdere tips uitgedeeld. En er zijn in dit hele topic mss maar 2 of 3 afkrakende posts neergezet. Ook hebben meerdere mensen meegedeeld dat ze het alleen maar goed voor hebben met dit meisje en haar pony.
Ga niet andere mensen beschuldigen van dingen die niet waar zijn om vervolgens zelf degene te zijn die het opneemt voor de 'zwakkere'. Daar houd ik (net als de rest van bokt) al helemaal niet van. Terwijl de desbetreffende persoon zelf om tips vroeg, wij gaven haar tips en hadden ook meteen de aanleiding gevonden waarom haar pony dit doet. Mooier kan toch niet? Het meerdendeel van bokt komt online om andere mensen te helpen en tips te geven. Alleen was het jammer dat de eigenaar van de pony niet openstond voor onze suggesties terwijl de fout juist bij haar lag.
en waar heb ik hier:
om los tegraken van dat 10x opnieuw zeggen wat haar fout is, ga ik maar eens over naar een tip:
iemand beschuldigt?
en ik neem het niet op voor de zwakkere.. net zoals jij duidelijk laat merken heeft iedereen een eigen menig