Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
...ze is trouwens 1.80cm...groeit van de lucht

patos schreef:IK vind dat die van jou ruim genoeg krijgt, zeker voor een paard dat gevoelig is voor spierbevangenheid. Patos bijv. krijgt nu bijv. 2x daags letterlijk een handje sportbrok, that's all, en die krijgt normaal gesproken 3x een uur B/L-training én 3x Z-training. (Ze is ook bekend met spierbevangenheid)
Wat ik persoonlijk zou doen is Subli Energie Kernmix bijvoeren, een supplement op oliebasis, en dus heel geschikt voor paarden die gevoelig op de spieren zijn.
Teuntje111 schreef:Nog even een vraagje hoor, heb je ook een wormen (Feces) onderzoek laten doen?
imker schreef:Qua brok vind ik je al redelijk aan de maat zitten. (voorbeeld: mijn 15jarige krijgt 0.5 kilo brok per dag, daarnaast nog 1 schep zemelen met vitaminen en wat wortels, verder voordroog).
Misschien is het verstandig om van hooi over te stappen op voordroog of kuil, daar zitten meer voedingsstoffen in.

. Hoe komt ze op je over? Moe, lusteloos of fit en vrolijk?
) uit mijn werk. Of dan maar binnenzetten met de rest tegelijk en een uur wachten tot rijden. Ga volgende maand ook weer full time werken en dan ben ik nog later bij de paarden
Ga dan aanbieden extra stalgeld te betalen dan is hij misschien eerder geneigd ja te zeggen. Van de zomer gaat ze 24/7 op het land en ga dan vragen of ik ze ook hooi bij mag geven als het gras minder word. Hoop dat hij mee wil werken
want verder hebben ik en mijn paard het reuze naar onze zin daar op stal.
.