Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lundi schreef:Heb jij je paard wel geent tegen rhino ?
En is er daadwerkelijk rhino in Hoofddorp,dan zou ik zeker op dit moment niet van stal gaan verhuizen!

En is er daadwerkelijk rhino in Hoofddorp,dan zou ik zeker op dit moment niet van stal gaan verhuizen!

nexthorse schreef:ik hoop ook dat ze verstandig zijn, maar ik weet van een aantal pensionklanten daar dat ze elders nog bijrijdpaarden hebben of kinderen die met vriendinnetjes meegaan. Ik neem ook aan dat ze even douchen en andere kleren aantrekken als ze bij hun paard zijn geweest, maar toch
sabje19 schreef:nexthorse schreef:ik hoop ook dat ze verstandig zijn, maar ik weet van een aantal pensionklanten daar dat ze elders nog bijrijdpaarden hebben of kinderen die met vriendinnetjes meegaan. Ik neem ook aan dat ze even douchen en andere kleren aantrekken als ze bij hun paard zijn geweest, maar toch
En ik snap best wel dat je bang bent dat het virus jou kant op komt, maar nieuw vennep is vanaf stal best nog wel een eindje.
Ik vind het alleem wel jammer dat er nooit iemand medeleven toont naar de mensen die een ziek paard hebben en/of naar stalhoudster.
Wat denk je dat wij iedere dag doormaken, wij hebben er ook niet omgevraagd.
Mijn paard is dan niet ziek geworden, maar je zit wel heel erg over de andere paarden in. Elke dag ga je er naar toe met de gedachten of er wat veranderd is (goed of slecht).
En wij als pensionklachten houden er heus wel rekening mee dat we niet naar andere paarden gaan, en zo wel dan met schone kleding en gedoucd.
Helaas hebben ze het 4 jaar geleden ook gehad en net zoals nu zijn ze er goed mee omgegaan.