Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Natuurlijk wel als je vroeg thuis bent, of dagje vrij hebt.
en dan heb ik het nog niet voer dinge zoals voer&hooi halen en de mesthoop afvoeren, dat kost stiekem ook nog veel tijd erbij

...)
Mijn oude huisgenootje heeft twee wedstrijdpaarden en een fulltime baan en zij red het wel....ze hoeft niet te mesten (maar dat zou ze er ook nog wel bij kunnen denk ik) en doet met beide paarden bijna elke dag wat. Maar het gaat wel in rap tempo...ze worden allebei achter elkaar gereden (of iets anders) en als ze eenmaal van de ene afstapt zit ze zogezegd binnen een kwartier op de volgende. Ze is dan ongeveer 2 uur kwijt met de overige verzorging erbij. Het hangt er dus vanaf hoeveel aandacht je ze erbij geeft en hoe lang je rijdt. Wij vinden een uur rijden niet nodig, dus dat helpt. Maar het is wel een feit dat je weinig tijd overhoudt. Mijn hobby is het niet...maargoed, ik rijd er maar een en zelfs die rijd ik niet elke dag
Voor mijn Welsh pony heb ik zelfs een verzorgster...kortom, het kan wel, maar je moet het echt leuk vinden. Als je ook nog wel es wat anders wil raad ik het niet aan....groetjes