Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
of logistieke haken en ogen. CarolShadow schreef:ik heb geen les, ik ben een reacreatieruiter.NIet dat dat veel wil zeggen, maar ik heb niet sterk de behoefte goed te kunnen rijden.Voor mij is het meer als mijn pony en ik het leuk vinden okay, meer niet. Dus je kanw el zeggen dat ik gewoonweg geen zin heb om te lessen evenals mijn pony die dit niet wil. Dus ik ben er eentje die geen les heeft en ook niet hoeft.

Citaat:spoekie
Bericht Onderwerp: Re: [vraagje] Waarom zou je geen les nemen?
CarolShadow schreef:
ik heb geen les, ik ben een reacreatieruiter.NIet dat dat veel wil zeggen, maar ik heb niet sterk de behoefte goed te kunnen rijden.Voor mij is het meer als mijn pony en ik het leuk vinden okay, meer niet. Dus je kanw el zeggen dat ik gewoonweg geen zin heb om te lessen evenals mijn pony die dit niet wil. Dus ik ben er eentje die geen les heeft en ook niet hoeft.
Maar jouw houding gaat zo wel naar de knoppen.. (want foutjes sluipen er nou eenmaal in). Is het dan nog wel zo leuk voor je pony? Of zeg ik nu iets doms? Daarnaast wil je toch wel dat je paard een beetje een goede training krijgt, omdat dat nou eenmaal beter is voor zijn spieren e.d. zo zul je later langer op hem kunnen rijden, of is dat alleen maar mijn gedachte?
Zoveel goeie zitten er volgens mij ook niet bij mij in de buurt. Dus als iemand nog een goeie instructeur/trice weet in Friesland dan hoor ik het graag!!!
) en ik heb zelf niet genoeg geld om les te nemen (ben voor spullen voor Tarek aan het sparen)