Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Goed les (hoe typisch bokt
) A_M schreef:juist geen scherper bit... :S het heeft met het verleden van de ponny te maken...
ocean_polly schreef:volgende keer door een profesioneel iemand de pony in laten rijden
je zal hem zelf zo gemaakt hebben want je zegt dat jij hem ingereden hebt
ik zou nu iemand in de vragen wat voor bit zij in zouden leggen en dan van begin af aan opnieuw beginnen
beautylover schreef:Het zadelmak maken maakt opzich niet zo heel erg veel uit,maar het verder inrijden wel.
Als bv iets niet lukt,moet je dat met les proberen op te losen,niet met een bit.
Vlover schreef:Misschien is happy mouth iets?
Ik heb daar een enkelgebroken trensje van en dat werkt volgens mij erg zacht!
En les om een zachter bit aan te passen? Waarom snap ik jullie niet?
A_M schreef:beautylover schreef:Het zadelmak maken maakt opzich niet zo heel erg veel uit,maar het verder inrijden wel.
Als bv iets niet lukt,moet je dat met les proberen op te losen,niet met een bit.
alles lukt wel hij wil alles wel voor me doen allen hij is zo gevoelig in zn mond, opzich niet erg maar dat valt er met les echt niet uit te rijden.
LauEef schreef:Je ken eventu. ook de DA naar zn mond laten kijken, hij kan ook last van zn mond hebben.
Met wat voor bit rij je nu dan?
Vlover schreef:Enne, misschien is een tijdje bitloos iets?
Dan probeer je eerst zo te rijden en later probeer je 'm weer langzaam aan een bit te wennen?
A_M schreef:ik rij nu met een gewone water trens.
beautylover schreef:A_M schreef:ik rij nu met een gewone water trens.
Moet voldoende zijn.