Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat komt nog wel misschien
Mijn ideale paard is dressuurgefokt, kan goed lopen, is goed aan de hulpen en makkelijk en fijn in de hand. Hij moet ECHT uitstraling hebben en erg lief en gemakkelijk in het verkeer. Ik wil trouwens wel graag dat hij wel een sprongetje kan maken
Mijn voorkeur gaat uit naar een zwarte ruin, met een mooie witte kol of bles
Ik heb nu een haf van 3.5, wel een hele mooie, met uitstraling. Rijtypisch en een ongelooflijke aap... Totaal niet rustig enz. 't is er wel eentje die het zou kunnen maken in de sport. Dus zo'n beetje het omgekeerde van wat ik nu heb zou mijn ideale paard zijn

Goede eerlijke karakters en ze geven mij als baasje/ruiter een goed gevoel...
Ik heb wel een beetje een doel, dat is dadelijk eigen fok.
savath schreef:mijn ideale paard,zou zwart met witte manen en staart moeten zijn,en vier witte sokjes en smalle bles.
grootramig gefokt met super dressuur gangen maar vooral
super braaf,en nooit bokkig of steigerend.
Het bestaat dus niet.
Ik houd het maar bij mijn levens echte paardjes,ben best tevreden over hen.
RUBYWHITE schreef:savath schreef:mijn ideale paard,zou zwart met witte manen en staart moeten zijn,en vier witte sokjes en smalle bles.
grootramig gefokt met super dressuur gangen maar vooral
super braaf,en nooit bokkig of steigerend.
Het bestaat dus niet.
Ik houd het maar bij mijn levens echte paardjes,ben best tevreden over hen.
zwart met witte manen, da`s wel heeeeeeeeeeeeeel apart
Je hebt t zeker over een mooie bonte

Zichzelf wil tonen en wil werken, laten zien wat die in zich heeft. Een tikkeltje arrogant dus. Verder hoeft het niet een specifiek gefokte richting te hebben, als er maar genoeg "wil" is, kan ieder paard naar mijn mening er komen. Wel vind ik het lekker om een paard te hebben wat ook geschikt is om een keer een buitenritje mee te maken, een paard wat alleen in een bak te berijden is, zou daarom al niet echt het ideale paard zijn (voor mij dan). Kleur: zwart of donkerbruin. Stokmaat: 1.75+ en zoals het een echte man beaamt: breed en gespierd zijn

maar springen is ook niet zo erg.

Heb 2 superpaarden, maar wanneer je de goede eigenschappen vermengt heb je het perfecte paard
Donkerbruin, echt van dat diep rood-bruine waar in de zomer zo'n schitterende goudglans op komt!
Een paardje wat een beetje pittig is vind ik prima, maar toch ook wel koel in 't koppie, niet te schrikkerig dus.