Ik heb dus leren rijlaarzen gekocht(petrie perfect) maar zo perfect zijn ze niet!
Ik heb der al best veel mee gelopen maar nu gister wou ik ze aan trekken krijg ik ze in eens niet meer aan ik met alle moeite en macht toch aan gekregen maar hier was ik toch niet zo blij mee heel me kuit ging kloppen en ik kreeg onwijze kramp.
Is dit wel goed?
Je zou niet zeggen dat me kuiten opgezwolle of dikker zijn dan normaal met dit koude weer
ik kreeg ze ook bijna niet meer uit en dee echt gewoon zo'n pijn.De boven kant waar die P van petrie zit is ook helemaal soepel geworden en dat leer is helemaal weet niet hoe ik het moet zeggen lijkt wel verbogen maar ik denk dat dit komt omdat ze ook veeel te hoog zitten dit hoort normaal toch gewoon mooi te blijven?
En alleen onder in te zakken?
Ik vind dit echt heel raar omdat ik ze al meerdere keren heb aan gehad heeft iemant dit ook mee gemaakt ?
En wat heb jij gedaan of hoord dit ?
Ik was in staat ze gewoon aan de achterkant in te knippen want dee echt gewoon zo n pijn.
Ik weet nou niet of ik terug moet gaan naar de winkel of mee door moet lopen het is nu nog winter maar daalijk in de zomer krijg ik ze helemaal niet meer aan of uit ?
Wie kan mij helpen of vertellen wat ik moet doen?
Anders is die 200 euro daalijk helemaal voor niks geweest

daarna heb ik bij Huet (in houten dacht ik) er een stukje tussen laten zetten: echt heel netjes en ik krijg ze met gemak aan en uit. (maar voor de zekerheid toch altijd mn hema-zakjes

Heb nu echt super fijne laarzen