Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.....ik ben zelf ook al een tijd driftig aan het sparen voor een bepaald dier dat ik graag wil toevoegen aan de kudde maar daarvoor een lening nemen , nou dan maar geen paard erbij!.....
intentions schreef:(deze add is trouwens voor een vriendin..)
zij zegt dat ze alles kan betalen en het beestje voor alles laat verzekeren alleen ze kan op dit moment de koopprijs niet helemaal betalen..!!
als ze een duur sportpaard met een in te lijsten afstamming op het oog heeft met een prijskaartje van 10-20.000 of meer... tja dan is een lening niet zo vreemd... Maar dan nog: als je zulke paarden wilt kopen zonder het geld op je bankrekening te hebben, moet je je toch ook afvragen of je wel slim bezig bent. intentions schreef:(deze add is trouwens voor een vriendin..)
zij zegt dat ze alles kan betalen en het beestje voor alles laat verzekeren alleen ze kan op dit moment de koopprijs niet helemaal betalen..!!

Javayo schreef:Ik ga mee met de rest; de aanschafwaarde is immers een schijntje vergeleken met de maandelijkse kosten en onvoorziende kosten die er later allemaal bij komen.
Al is het natuurlijk allemaal afhankelijk van de prijs die ze voor een paard wilt betalenals ze een duur sportpaard met een in te lijsten afstamming op het oog heeft met een prijskaartje van 10-20.000 of meer... tja dan is een lening niet zo vreemd... Maar dan nog: als je zulke paarden wilt kopen zonder het geld op je bankrekening te hebben, moet je je toch ook afvragen of je wel slim bezig bent.

KimH schreef:ik hoop dat je vriendin niet beinvloed is door die reclames op tv met zogenaamde hele lage rente etc etc. ( van mij mogen die verboden worden).
Nee ik zou nooit een lening afsluiten voor een paard, gewoon eerst sparen en als alles realiseerbaar is dan koop ik hem. (dat heb ik al gedaan).
Ik ben van mening: LEEN ALLEEN VOOR EEN HUIS! niet voor een tv, paard, vloer, etc etc.
Groetjes Kim

intentions schreef:het is inderdaad voor een prijzig sportpaard..!!
zij is al bezig met onderhandelen..
en ze zegt dat ze een jaar garantie krijgt..!!