Msschien beetje rare vraag.edit: Ik ben het zelf niet van plan, vroeg het me gewoon af!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Msschien beetje rare vraag.
Of als hij schrikt, dan lig jij er mooi bij..
Vroeg het me gewoon af.
) en ze vind het prachtig, helemaal omdat we geen kar hebben, er loopt dan wel iemand naast der, als er iets gebeurt (als ik val ofzo) kan zij dr pakken, het is hartstikke leuk hoor!
vind me shet ook!

Maar nogmaals, was het zelf niet van plan ofzo
daar kan je je vanaf laten rollen
en als er iemand naast loopt, kan jij zo los laten of laten vallen weetje, niks engs aan!
gebeurt echt niks!
echt geen gevaar bij ons!!
mooi hoor!!
Toen ik mijn Amanda nog net had, en zelf nog penny was (14 jr). Skeelers ondergebonden, en gaan skeeleren en pony mee. Stap en draf ging goed, maar ineens dacht ze, yeeha! En gingen we in galop... Sja, wat nu? Ik hield haar maar beet, loslaten dierf ik ook niet, wie weet waar ze opaf ging.
.
germie schreef:Ski-joring doen ze ook, dat is op skies achter je paard. Eigenlijk is skaten achter je paard niet echt anders.
germie schreef:Ski-joring doen ze ook, dat is op skies achter je paard. Eigenlijk is skaten achter je paard niet echt anders.
Maar je moet wel een heel mak paard hebben, en zelf ook goed kunnen skaten. Zelf zie ik het mij nog niet doen.
PeruaansePas schreef:germie schreef:Ski-joring doen ze ook, dat is op skies achter je paard. Eigenlijk is skaten achter je paard niet echt anders.
Maar je moet wel een heel mak paard hebben, en zelf ook goed kunnen skaten. Zelf zie ik het mij nog niet doen.
Met ski-joring zit er wel een ruiter op het paard, de skier hangt erachter. Dan gaat het paard ook niet in zijn eentje op pad, mocht je los moeten laten.