Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mij lukt het iig gewoon.

)
whoopylover schreef:*Wat is er zo goed aan een boomloos zadel?
Het past VRIJWEL altijd, past zich aan het paard aan (dus de zomerse grasbuik is geen probleem meer dat je zadel dan niet past ofzo)
*Wat vind jij goed aan een boomloos zadel?
Het zit erg lekker, je voelt de bewegingen van je paard beter, en ik heb er zelf erg veel houvast bij.
*Waarom heb je een boomloos zadel/ben je overgestapt?
Banjer is in de zomer veel breder dan in de winter... het zadel dat in de zomer perfect lag, dat paste in de winter dus niet... en andersom... dat was erg vervelend.. toen ik kennismaakte met boomloos, viel bij mij alles op z'n plek... dit was wat Banjer en ik nodig hadden... dus overgestapt..
*Mag je er wedstrijden mee starten? (dressuur/springen/sgw)
weet ik niet, volgens mij wel...
*Kan je er gewoon mee lichtrijden?
ja, dat kan gewoon hoor! alleen in het begin is het zeker wel wennen... ik heb ongeveer een weekje nodig gehad voordat ik helemaal aan boomloos gewend was.
*Welk merk is aan te raden, en waarom?
Torsion. erg goede kwaliteit, comfortabel voor paard en ruiter, en een ruim assortiment.
*Tussen welke prijsklassen liggen de boomloze zadels?
Geen idee... volgens mij tussen de 300 en 1500 helemaal compleet, incl. pad, singel, beugels. etc.
Dit waren ze wel zo'n beetje.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon geen antwoord op mn vragen vinden, vandaar dat ik het hier post.
Bedankt voor het kijken.

Anouar15 schreef:Je mag tot en met de M met een boomloos zadel starten.