Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

als ze ergens echt niet op kunnen rennen zullen ze dat ook wel laten. Mijn pony rent zelden op een bevroren weide grond door veel kuilen. 

Ibbel schreef:Mijn paarden gaan altijd naar buiten, al is het een ijsschotsenlandschap. Ze weten zelf prima wat ze doen. Ok al 'zwikken' ze een keer, daar krijgen ze niks van. Echte blessures loopt een paard alleen maar op door verkeerd trainen, niet door dat ze dat doen waar ze voor geboren zijn: vrij in het veld lopen.
Lisa_Melody schreef:Ja... Ze gaat de eerste keer wel even uit haar dak omdat ze normaal in de winter in een paddock staat, maar ze heeft er nog nooit wat aan over gehouden. De bak/paddock is ook hard en net zo hobbelig en ze moet sowieso naar buiten.

. ze heeft nu een week op stal gestaan, loopt nu weer goed, maar komt met vorst echt niet meer naar buiten (alleen aan de hand, of onder het zadel in de binnenbak)

Gitta1977 schreef:Die van mij staan nog 24/7 buiten, alles beter dan in zo'n klein hok opgesliten te zitten! Iemand nog tips om het water minder snel te laten bevriezen??