Vraag over: http://www.paardentekoop.nl/

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Vraag over: http://www.paardentekoop.nl/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 16:16

Hallo,

Ik had een advertentie op marktplaats geplaats. Ging over een leasepony gezocht. Krijg ik deze mail van Paarden te koop

Ik hoop dat ik reacties krijg..

de mail schreef:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben vernomen dat u op zoekt bent naar een lease paard/pony. Om uw advertentie beter tot zijn recht te laten komen en sneller te kunnen verkopen heb ik voor u een tip.

Via de website www.paardentekoop.nl kunt u uw advertentie geheel gratis plaatsen! En dit is niet het enige! Deze website biedt u vele opties zoals uitblinkers waarmee u uw advertentie extra kunt laten opvallen en dus sneller kunt verkopen! U kunt gebruik maken van handige functies zoals een trefwoorden kijker; u voert een woord in (bijv. Gribaldi of dressuurpaard) en vervolgens krijgt u een e-mail bericht wanneer dit woord getraceerd is. Ook kan er geboden worden op advertenties en kunt u ze heel gemakkelijk aan vrienden doorsturen. Er zijn nog véél meer opties die ik u graag wil laten zien.

Voor bedrijven bestaat uiteraard ook een mogelijkheid om extra aandacht te vestigen door het nemen van een commercieel profiel. Dit geeft u de mogelijkheid voor een klein bedrag per jaar uw bedrijf goed onder de aandacht te zetten door middel van een banner en een bedrijfsprofiel.

Er zijn redenen genoeg om u nu gratis te registeren! En uw advertentie razend snel te verkopen!

Wij hopen u snel welkom te heten op onze website! www.paardentekoop.nl

De wegwijzer voor al uw paarden advertenties!

Met vriendelijk groet,

Team Paardentekoop.nl

Het gaat om deze site: http://www.paardentekoop.nl/ Wie kan mij hier meer over vertellen? En wie weet of dit een betrouwbare site is?

In ieder geval bedankt!
Groetjes

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:33

had er nog nooit van gehoord, viind het minder overzichtelijk en echt veel kleinschaliger dan MP en vraag me dan ook af wat adverteren via die site toevoegd.
bij MP ben je ook veiliger omdat alles via een gecodeerd mailadres gaat dus ik weet niet hoe dat bij paarden te koop zit?
denk ook echt dat je bij MP meer kijkers zal hebben!!

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:37

ik ken de site wel maar heb er verder geen ervaring mee ofzo, maar er staan idd een hoop paarden op die ook op marktplaats staan.

xx_Irisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:40

kom er veel bekende paarden op tegen : veel staan er ook op MP aangeboden..
ken de site verder niet..
ben benieuwd naar verdere reacties!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 16:52

Ik ben ook benieuwd naar reacties van mensen die er wel op hebben geadverteerd, en/of die er adverteren. Die site is volgens mij nog maar net van start gegaan, en volgens mij krijgt iedere paarden'mens' die op MP wat neerzet (over paarden) zo'n mail. En zo hopen ze bekender te worden? (denk ik hoor) Ik denk dat het als het bekender wordt, er ook wel meer kijkers komen net als bij sportpaarden (of was het sporthorses?) ofzo?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:13

Super Site.

gratis . en veel opties. ik hoop dat het net zo populair word als MP

ditchie van bokt weet ook veel over de site

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:14

Deze site bestaat al heel lang! Alleen het is een nieuwe versie. Ik heb er met mijn vorige pony op geadverteerd (op de oude versie) in 2003.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:20

Oowja, ik ga ditchie is pb'en.. Ik hoop wel dat het populair wordt dan, lijkt mij ook erg handige site namelijk..

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:32

Vond het eerst veel en veel beter dan dat het nu is.
Maar vind het eerlijk gezegd niet professioneel dat ze dergelijke mailtjes gaan spammen.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:44

Ja, maar daar wordt het wel bekender op.. ik kende het eerst geen eens! Ik heb gelukkig geen virus gekregen van dat mailtje.. Maar echt professioneel is het niet nee.. Maar ik weet ook niet hoe het er eerst uit zag/was..

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:56

haha gabyfedde vond je dat serieus?! Naja goed de meningen zijn verdeeld De site is echt betrouwbaar hoor We staan ook ingeschreven bij de KvK. Binnenkort starten we met adverteren in bekende ruitersportbladen. We hebben mensen inderdaad op de hoogte gesteld die eerder ergens geadverteerd hebben. Dit is maar 1 malig om mensen gewoon even op de hoogte te stellen En de meesten stellen het zeer op prijs omdat onze site gratis is. Het bezit boordevol functies. Bijvoorbeeld:

Je bent op zoek naar een paard van de hengst Cocktail.
Je voerd het woord cocktail in bij je trefwoorden kijker.
Wanneer het woord in een advertentie wordt gebruikt krijg je automatisch een mail om de advertentie te bekijken! Zo vind je dus snel wat je zoekt!

Jullie moeten de site zelf maar ontdekken Natuurlijk moeten er nog veeel meer advertenties op komen! Maar het begin is er en we hebben onze eerste bedrijven al die banners hebben

Als je vragen hebt kan je me Pm'en

WendyBZ

Re: Vraag over: http://www.paardentekoop.nl/

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:03

Ik vind het spammen ook uitermate irritant Ik had een paat advertenties op marktplaza gezet, twee rijbroeken en chaps. Vervolgens krijg ik een mail of ik mijn paard bij hen aan wil bieden.
Neem dan op zijn minst de moeite om de advertentie te lezen voor je zoiets stuurt

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:15

Hoezo? je kan je rijbroeken en chaps ook bij onze site aanbieden hoor ach 1 mail is toch niet al gelijk iritant? naja de meesten hebben ons een bedankt mail terug gestuurd Want hoe dan ook, meer adverteren is sneller verkopen dus wat is er dan vervelend aan

WendyBZ

Re: Vraag over: http://www.paardentekoop.nl/

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:18

1 mail niet, drie over een paard aanbieden, terwijl ik geen paard aanbiedt, wel.

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:21

haha oh sorry daarvoor dan.. dacht dat er maar 1 per persoon was verzonden. Maar die acties zijn al voorbij We adverteren nu op websites. Helaas mag het niet op bokt..

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:23

De site lijkt mij wel oke!
Hij is overzichtelijk en je hebt veel verschillende opties
Maar ieder zijn eigen oordeel..

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:25

ditchie schreef:
Hoezo? je kan je rijbroeken en chaps ook bij onze site aanbieden hoor ach 1 mail is toch niet al gelijk iritant? naja de meesten hebben ons een bedankt mail terug gestuurd Want hoe dan ook, meer adverteren is sneller verkopen dus wat is er dan vervelend aan

Ik vind het juist fijn, ik kende die site eerst helemaal niet..

Als iedereen die positief over deze site denkt nou de link in zijn/haar onderschift zet.. haha zal vast wel niet mogen..

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:27

hahaha Marinke goed plan

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:33

* Zie mijn onderschrift..

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:34

Maar ik snap 1 dingetje niet, ik had bij mijn adv. n.o.t.k aangevinkt.. komt er €0,- te staan

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:35

Ja klopt dat is even tijdelijk.. er staat ook bij de prijs even vermelden in de beschrijving. De webmasters zijn een functie aan het bij maken dat je ook n.o.t.k en n.v.t. enz. kan plaatsen. Helaas doet de prijs het nu even niet goed.. Sorry hiervoor wordt zo snel mogelijk gefixed

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:03

ditchie schreef:
haha gabyfedde vond je dat serieus?!

Heb maar heel even op nieuwe site gezien. Was snel weer uitgekeken omdat er weinig paarden op stonden. Maar ziet er verder super uit en zal ook zeker wel een verbetering zijn.

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:10

haha dacht al Er komt gelukkig al steeds meer aanbod maar moet wat bekend worden he dan volgt de rest vanzelf;) hoop ik dan maar :p

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:14

ditchie schreef:
haha gabyfedde vond je dat serieus?! Naja goed de meningen zijn verdeeld De site is echt betrouwbaar hoor We staan ook ingeschreven bij de KvK. Binnenkort starten we met adverteren in bekende ruitersportbladen. We hebben mensen inderdaad op de hoogte gesteld die eerder ergens geadverteerd hebben. Dit is maar 1 malig om mensen gewoon even op de hoogte te stellen En de meesten stellen het zeer op prijs omdat onze site gratis is. Het bezit boordevol functies. Bijvoorbeeld:

Je bent op zoek naar een paard van de hengst Cocktail.
Je voerd het woord cocktail in bij je trefwoorden kijker.
Wanneer het woord in een advertentie wordt gebruikt krijg je automatisch een mail om de advertentie te bekijken! Zo vind je dus snel wat je zoekt!

Jullie moeten de site zelf maar ontdekken Natuurlijk moeten er nog veeel meer advertenties op komen! Maar het begin is er en we hebben onze eerste bedrijven al die banners hebben

Als je vragen hebt kan je me Pm'en

Ik ben ook gespamt vie pb, ik ben hier absoluut niet van gediend, en vind het dan ook ronduit een slechte zaak, spam is spam en laat mensen met rust. naja dat is mijn mening,

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:18

Als je al geiriteerd bent van 1 mailtje :s Iedereen ontvangt spam dus die van ons kon er ook nog wel bij :p Negatieve + positieve = publiciteit Maar die acties zijn al gestopt zoals je kon lezen