Ik had een advertentie op marktplaats geplaats. Ging over een leasepony gezocht. Krijg ik deze mail van Paarden te koop
Ik hoop dat ik reacties krijg..

de mail schreef:
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben vernomen dat u op zoekt bent naar een lease paard/pony. Om uw advertentie beter tot zijn recht te laten komen en sneller te kunnen verkopen heb ik voor u een tip.
Via de website www.paardentekoop.nl kunt u uw advertentie geheel gratis plaatsen! En dit is niet het enige! Deze website biedt u vele opties zoals uitblinkers waarmee u uw advertentie extra kunt laten opvallen en dus sneller kunt verkopen! U kunt gebruik maken van handige functies zoals een trefwoorden kijker; u voert een woord in (bijv. Gribaldi of dressuurpaard) en vervolgens krijgt u een e-mail bericht wanneer dit woord getraceerd is. Ook kan er geboden worden op advertenties en kunt u ze heel gemakkelijk aan vrienden doorsturen. Er zijn nog véél meer opties die ik u graag wil laten zien.
Voor bedrijven bestaat uiteraard ook een mogelijkheid om extra aandacht te vestigen door het nemen van een commercieel profiel. Dit geeft u de mogelijkheid voor een klein bedrag per jaar uw bedrijf goed onder de aandacht te zetten door middel van een banner en een bedrijfsprofiel.
Er zijn redenen genoeg om u nu gratis te registeren! En uw advertentie razend snel te verkopen!
Wij hopen u snel welkom te heten op onze website! www.paardentekoop.nl
De wegwijzer voor al uw paarden advertenties!
Met vriendelijk groet,
Team Paardentekoop.nl
Het gaat om deze site: http://www.paardentekoop.nl/ Wie kan mij hier meer over vertellen? En wie weet of dit een betrouwbare site is?
In ieder geval bedankt!

Groetjes
Die site is volgens mij nog maar net van start gegaan, en volgens mij krijgt iedere paarden'mens' die op MP wat neerzet (over paarden) zo'n mail. En zo hopen ze bekender te worden? (denk ik hoor) Ik denk dat het als het bekender wordt, er ook wel meer kijkers komen net als bij sportpaarden (of was het sporthorses?) ofzo? 
Ik hoop wel dat het populair wordt dan, lijkt mij ook erg handige site namelijk..
Ik heb gelukkig geen virus gekregen van dat mailtje..
Maar ik weet ook niet hoe het er eerst uit zag/was..
Ik had een paat advertenties op marktplaza gezet, twee rijbroeken en chaps. Vervolgens krijg ik een mail of ik mijn paard bij hen aan wil bieden.
goed plan